يكشنبه 21 تير 1383

مشکيني: علاوه بر مردم تهران، ملت ايران نيز نسبت به روي كارآمدن مديريت جديد شهرداري تهران خشنود هستند، ايلنا

تهران-خبرگزاري كار ايران

رئيس مجلس خبرگان رهبري گفت: در روايات آمده كه هيچ پست و سمتي با پول يا تلاش و غيره به دست نمي‌‏آيد, مگر اينكه خداوند متعال, بخواهد آن فرد در پست و سمت مذكور مشغول به فعاليت و خدمت به خلق شود.
به گزارش" ايلنا" آيت‌‏الله مشكيني در ديدار با شهردار و مديران ارشد شهرداري تهران, لزوم نظارت هرچه بيشتر آنان بر عملكرد افراد زير مجموعه خود را مورد تاكيد قرار داد.
آيت‌‏الله مشكيني ضمن اظهار خرسندي از نحوه عملكرد و فعاليت مديريت جديد شهرداري و تغييرات صورت گرفته در شهرداري تهران, گفت: راز موفقيت علمايي‌ كه هر روز مدارج عاليه را بيشتر از روز گذشته طي مي‌‏كنند, اين است كه هر چقدر مقامشان بالاتر برود, بيشتر به خدا نزديك مي‌‏شوند و شكرگزار لطف و نعماتش هستند.
آيت‌‏الله مشكيني با تاكيد بر اينكه نه تنها مردم تهران، كه ملت ايران نيز نسبت به روي كار آمدن مديريت جديد شهرداري تهران خشنود هستند, افزود: در قرآن مجيد تصريح شده كه؛ اگر ملتي خوب باشد, خداوند بدي‌‏ها و انسان‌‏هاي بد را از سر راه آنها برداشته و حسنات را برايشان به ارمغان مي‌‏آورد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي همچنين خطاب به مديران شهرداري در خصوص نظارت بر اعمال و رفتار افراد زير مجموعه خود گفت: در روايات داريم كه اگر شخصي توهين يا ضرري به شما وارد ساخت او را ببخشيد, ولي كساني را كه به مردم, قانون و خدا ضرر مي‌‏رسانند, تنبيه كنيد.
در آغاز اين ديدار كه محمود احمدي‌‏نژاد به همراه جمعي از مديران شهرداري تهران حضور داشتند, گزارشي از فعاليت‌‏هاي انجام شده در شهرداري تهران به اطلاع آيت‌‏الله مشكيني رسيد.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/9926

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مشکيني: علاوه بر مردم تهران، ملت ايران نيز نسبت به روي كارآمدن مديريت جديد شهرداري تهران خشنود هستند، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016