سه شنبه 13 مرداد 1383

حدود 70 نفر از نيروهايي که لباس معمولي به تن داشتند، براي پلمب نمايشگاه بين‌المللي تهران با نگهبانان آن درگير شدند، بازتاب

آغاز درگيري مستقيم بر سر نمايشگاه بين‌المللي تهران

20:32:18 1383/5/12

خبرنگار «بازتاب» گزارش داد، صبح امروز حدود 70 نفر از نيروهايي که لباس معمولي به تن داشتند، براي پلمب نمايشگاه بين‌المللي تهران با نگهبانان آن درگير شدند.

بنابر اين گزارش، اين 70 تن که صبح امروز با خودروهايي بدون آرم در مقابل درب غربي نمايشگاه حاضر شده بودند، قصد داشتند نمايشگاه را پلمب کنند. اما با مقاومت ماموران نگهباني نمايشگاه مواجه شدند و با آنان درگيري لفظي پيدا کردند.

در اين ميان تعدادي از خبرنگاران هم حضور داشتند و مانع درگيري شدند و دقايقي بعد، ماموران کلانتري منطقه اوين هم در محل حاضر شدند و پيش از وقوع درگيري، عوامل موجود را متفرق کردند.

پيگيري‌هاي انجام شده توسط خبرنگار «بازتاب»، حاکي از آن است که اين افراد، نيروهاي حراست شهرداري بوده‌اند که بدون حکم قضايي براي پلمب نمايشگاه بين‌المللي تهران به اين محل مراجعه کرده بودند. آنان ابتدا از نيروي انتظامي خواسته‌اند تا به پلمب نمايشگاه بپردازد، اما نيروي انتظامي اين امر را مستلزم داشتن حکم قضايي دانسته است. نيروهاي شهرداري سپس حکم قضايي مبني بر جلوگيري از انجام فعاليتهاي نمايشگاه را دريافت کرده و به مسؤولان ناجا نشان داده‌اند، اما آنان اظهار داشته‌اند، از آنجا که در نمايشگاه فعاليتي درحال انجام نيست، پلمب آن مقدور نيست و سرانجام نيروهاي حراست شهرداري پس از اين مراحل، خود راسا وارد عمل شده‌اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10630

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حدود 70 نفر از نيروهايي که لباس معمولي به تن داشتند، براي پلمب نمايشگاه بين‌المللي تهران با نگهبانان آن درگير شدند، بازتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016