يكشنبه 1 شهريور 1383

حکم اعدام برای اسماعيل محمدی زنداني سياسي کرد، اطلاعيه نمايندگي کومه له

برای لغو حکم اعدام اسماعيل محمدی زنداني سياسي کرد تلاش کنيم

طبق ابلاغيه شبعه 32 ديوان عالي کشور به شماره 102/32 تاريخ 11/4 1383 آقای اسماعيل محمدی زنداني سياسي کرد به اعدام محکوم شده است . آقای اسماعيل محمدی که بيش از 2 سال است در سياهچالهای رژيم جمهوری اسلامي تحت شکنجه و فشار بسر ميبرد سال گذشته توسط دادگاه اروميه به اعدام محکوم شده بود اما وی تقاضای فرجام کرده بود و اين بار نيز ديوان عالي کشور آقای اسماعيل محمدی را به جرم هواداری و فعاليت برای کومه له يکي از احزاب سياسي اصلي در صنحه کردستان به اعدام محکوم کرده است .
اسماعيل محمدی 38 ساله اهل بوکان و دارای همسر و5 فرزند ميباشد که قرباني سياست ضد انساني رژيمي ميشود که بارها توسط کميسيون حقوق بشر سازمان ملل به دليل اعدامها و شکنجه و رفتار غير انساني با زندانيان محکوم گرديده است . اين بار نير رژيم جمهوری اسلامي ميخواهد با اعدام اسماعيل محمدی زنداني سياسي کرد زهر چشمي از مردم کردستان بگيرد و اعدام فعالان سياسي کرد را به بخشي از سياست سرکوب مردم کردستان و جنبش آزاديخواهانه آنها تبديل کرده است .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

برای جلوگيری از اعدام اسماعيل محمدی و برای جلوگيری از سياست سرکوب و خفقان رژيم در کردستان بايستي اقدام عاجل کرد . لذا از اين طريق از کليه سازمانها و نهادها و احزاب و تشکلها و افراد انساندوست و مدافعان حقوق بشر ميخواهيم که عليه حکم اعدام اسماعيل محمدی به هر شکل ممکن اعتراض خود را به گوش رهبران جمهوری اسلامي برسانند و خواستار لغو حکم اعدام اسماعيل محمدی بشوند .


نمايندگي کومه له در آمريکای شمالي
18 آگوست 2004

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11150

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حکم اعدام برای اسماعيل محمدی زنداني سياسي کرد، اطلاعيه نمايندگي کومه له' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016