جمعه 6 شهريور 1383

نماينده ولي فقيه در سپاه: عده اي با سخنراني هاي خود در دانشگاه ها ذهن دانشجويان را خراب مي كنند، ايلنا

تهران-خبرگزاري كار ايران
نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ،گفت: بسيجيان بايد به تحليل سياسي كه از طرف نماينده و لي فقيه ارايه مي شود ،گوش دهند.
محمد علي موحدي كرماني در گفت و گو با خبرنگار" ايلنا" در خصوص دستور آيت الله سيستاني براي حركت به سوي عراق، گفت: امروز به دستور آيت الله سيستاني يك گام برداشته شده است كه ضرورت دارد مسلمين و شيعيان عراق براي برگرداندن عزت قبلي خود با هم منسجم و متحد باشند و در مقابل امريكا صف واحدي تشكيل دهند.
وي با اشاره به اينكه " همه بايد در كنار سيستاني قرار بگيرند و تا ثبات و امنيت و عزت مردم عراق تامين شود"، درباره نقش شيعيان ايراني خاطر نشان كرد: مراجع بايد بيانيه دهند و اگر قرار باشد مردم كاري انجام دهند و راهپيمايي كنند، مراجع عالي قدر و رهبر معظم انقلاب مطمئنا اعلام خواهد كرد.
نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در ادامه افزود:اين كه عده اي ثبت نام كنند اين ابزار علاقه به امير المومنين است اما براي وارد شدن و عمل كردن بايد تابع سياست هاي نظام باشندو براساس آن عمل كنند .
موحدي كرماني با اشاره به جدايي حوزه و دانشگاه در سال هاي اخير، گفت: متاسفانه در گذشته افرادي در دانشگاه ها حضور پيدا كردند كه با سخنراني هاي خود ذهن دانشجويان را خراب كردند، تا بين آنها و روحانيت فاصله بياندازند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در ادامه با بيان اينكه" ما وظيفه داريم دانشجويان را به حقيقت آشنا كنيم"،افزود: اين توطئه يكي از طرح هاي بيگانگان بود كه مي خواست بين دانشجويان و روحانيت فاصله بيندازند.
وي درباره وظيفه بسيج در انتخابات رياست جمهوري خاطر نشان كرد:بسيج بايد بينش عميقي بدون هر گونه سطحي نگري داشته باشد و به هر تحليل سياسي كه از طرف نماينده ولي فقيه ارايه مي شود آن گوش كنند.
وي افزود : بسيجيان بايد جريانات را خوب بشناسند،تا با بصيرت و آگاهي به اصلح راي بدهند .

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11324

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نماينده ولي فقيه در سپاه: عده اي با سخنراني هاي خود در دانشگاه ها ذهن دانشجويان را خراب مي كنند، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016