شنبه 7 شهريور 1383

"مهدي آقاتقي" رسما فرماندار تهران شد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي
مراسم معارفه‌ي «مهدي آقاتقي» به عنوان فرماندار جديد تهران با حضور معاون سياسي وزير كشور، استاندار تهران و جمعي از مديران استاني، عصر امروز برگزار شد.
به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، «علي‌اوسط ‌هاشمي» فرماندار سابق و معاون فعلي استاندار تهران در اين مراسم با اشاره به وظيفه‌ي فرمانداري در حوزه‌ي برگزاري انتخابات‌ها تصريح كرد: در جريان برگزاري انتخابات تمام تلاش ما اين بود كه بتوانيم وظايفمان را بدون دخالت تعلقات سياسي اجرا كنيم.
وي با بيان اين‌كه در طول دوران فعاليت 3 ساله‌اش در استانداري هيچ‌گاه دنبال حاشيه‌ي امن نبوده، بر سعي زيرمجموعه‌ي متبوعش نسبت به نشان دادن حضور فعال و توانمند از فرمانداري نسبت به گذشته تاكيد كرد.
وي با يادآوري رابطه‌ي فرمانداري و شوراهاي شهر، به آن‌چه در جريان اولين دور از فعاليت شوراي شهر تهران اتفاق افتاد اشاره كرد و با يادآوري انتخابات دور دوم شوراي شهر، تاكيد كرد: در بحث نظارت بر اين نهاد، فرمانداري همواره سعي خود را بر عدم به‌كارگيري مشي اختلاف نظر و تضعيف متمركز كرد.
وي هم‌چنين در بيان اقدامات فرمانداري در دوران تصدي وي بر اين پست، از مشاركت در اولين سرشماري كارگاهي، برگزاري جلسات مشترك با دانشگاهيان در جهت تقويت تعامل با آنها، فعال شدن كميته‌ي برنامه‌ريزي فرمانداري به نسبت گذشته به عنوان رئوس كارهايي كه انجام داده نام برد.
وي هم‌چنين با يادآوري فعاليت حوزه‌ي متبوعش در حوزه‌ي تكميل بحث‌هاي كارشناسي مرتبط با اصلاح ساختار اداري استان تهران، بر تداوم اين فعاليت‌ها از سوي فرماندار جديد و مسوولان استان تهران تاكيد كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

هم‌چنين «مهدي آقاتقي» فرماندار جديد تهران، در اين مراسم با دشوار خواندن مساله‌ي پذيرش مسووليت فرمانداري تهران در اين مقطع زماني، به شاخصه‌هاي شهر تهران به عنوان پايتخت ايران كه الگوي ديگر شهرها محسوب مي‌شود اشاره كرد و اظهار داشت: الگو بودن تهران در بين ساير شهرها، رسالت سيستم مديريتي را دشوار مي‌كند و در اين شرايط قطعا اداره‌ي شهر، بحث‌هاي خاص خودش را مي‌طلبد.
وي با تاكيد بر اين‌كه با ساختار موجود نمي‌توان به اداره‌ي شهر تهران پرداخت، تجديدنظر در اين ساختار را خواستار شد.
فرماندار جديد تهران در عين حال كه از وزارت كشور و ديگر واحدهاي ستادي استان تهران خواست تا ميدان فعاليت را به خود فرماندار واگذار كنند، تصريح كرد: در غير اين صورت در اداره‌ي شهر تهران با مشكل مواجه مي‌شويم.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11375

فهرست زير سايت هايي هستند که به '"مهدي آقاتقي" رسما فرماندار تهران شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016