يكشنبه 15 شهريور 1383

عباس امير انتظام: در انتظار برگزاري يك دادگاه عادلانه با حضور نمايندگان جهاني و ملت ايران هستم، ايلنا

تهران-خبرگزاري كار ايران
عباس امير انتظام ، سخنگوي دولت مهندس مهدي بازرگان و از زندانيان سياسي، گفت: در مورد حكم محكوميتم هيچ گاه تقاضاي تجديد نظر خواهي نخواهم كرد ،چون معتقدم اتهاماتي كه مرا 25 سال در زندان حبس كرد اتهاماتي سراسر كذب بود.
عباس امير انتظام در گفت و گو با خبرنگار حقوقي" ايلنا"، با اشاره به اينكه در حال حاضر به دليل عمل جراحي ستون فقرات ،چشم و كيسه صفرا وهمچنين ناراحتي قلبي تا آخر آبان ماه سال جاري در مرخصي بسر خواهم برد" ، افزود: اگر پزشكي قانوني به علت بيماريم مدت آن را تمديد كند در مرخصي به سر خواهم برد در غير اين صورت به زندان باز خواهم گشت.
وي در ادامه با اشاره به اينكه هنوز هم در انتظار برگزاري يك دادگاه عادلانه با حضور نمايندگان جهاني و ملت ايران هستم، تصريح كرد: اگر در چنين دادگاهي محكوم شوم با كمال ميل تا اخر عمر دوران محكوميت خود را سپري خواهم كرد در غير اين صورت اگر تبرئه شوم آقايان بايد پاسخ گو باشند، چون اتهامات كذب به من وارد كرده اند .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11651

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عباس امير انتظام: در انتظار برگزاري يك دادگاه عادلانه با حضور نمايندگان جهاني و ملت ايران هستم، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016