سه شنبه 24 شهريور 1383

جلسه مشترک ایران و غیر متعهد ها ؛احتمال صدور بیانیه از سوی گروه NAM و روسیه برای تاثیر گذاری بر پیش نویس قطعنامه اروپایی ها، مهر

با توجه به اینکه منابع آگاه آژانس بین المللی انرژی اتمی از تمرکز سیاسی آمریکا برای تاثیر گذاری بر پیش نویس قطعنامه اروپایی ها به نحوی که شامل بندهای تکلیفی شدید برای ایران تا قبل از پایان نیمه اول نوامبر آینده(به جهت روشن شدن نتیجه انتخابات آمریکا) خبر می دهند، گروه کشورهای غیرمتعهد ها و همچنین روسیه ازاحنمال صدور بیانیه ای را در قبال این تحولات طی ساعات آینده خبر می دهند.
گزارش خبرنگاراعزامی خبرگزاری مهر از وین در همین ارتباط حاکیست: صبح امروز جلسه گروه غیر متعهد ها برای بررسی آخرین تحولات مربوط به پرونده ایران با حضور نمایندگانی از هیات مذاکره کننده کشورمان تشکیل شد که تا ساعتی پیش ادامه داشت. برخی منابع در وین از نگرانی شدید روسیه از نقطه نظرات جدید آمریکا خبر می دهند و به نقل از دیپلماتهای روسی این انتظارات را دوگانه و تبعیض آمیز ومحدود کننده منافع مسکو و خلع سلاح این کشور برای حضور در یازار انرژی هسته ای می دانند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11984

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'جلسه مشترک ایران و غیر متعهد ها ؛احتمال صدور بیانیه از سوی گروه NAM و روسیه برای تاثیر گذاری بر پیش نویس قطعنامه اروپایی ها، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016