پنجشنبه 26 شهريور 1383

رفسنجاني: صف‌‏كشي قدرت‌‏ها در آژانس بين‌‏المللي انرژي اتمي بر سر مسأله اسلام است، ايلنا

زمان به حركت درآوردن جامعه اسلامي در مقابل استكبار توسعه‌‏طلب فرا رسيده است

تهران- خبرگزاري كار ايران
رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: صف‌‏كشي قدرت‌‏هاي بزرگ در آژانس بين‌‏المللي انرژي اتمي، همه بر سر مسأله اسلام است زيرا نمي‌‏خواهند ايران به‌‏عنوان يك كشور اسلامي از حق يك امت دفاع كند و آمريكا نيز به فكر تجاوز به حقوق اين ملت و امت است.
به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري كار ايران ( ايلنا)، علي‌‏اكبر هاشمي رفسنجاني طي سخناني در مراسم افتتاح واحد شماره دو دانشگاه علوم اسلامي رضوي، افزود: همه مسائل بر سر اين است كه نگذارند كشوري كه خودش را به‌‏عنوان مسؤول پيام خداوند بر روي زمين شناخته به ابزار مناسب در زمان فعلي دست پيدا كند.
وي افزود: در جهاني هستيم كه حوزه‌‏هاي علميه و روحانيت از راهي حراست مي‌‏كند كه دشمنان فراواني دارد و چالش بسيار جدي بر سر راه اسلام در دنيا به‌‏وجود آمده كه در اين مسأله دو گروه وجود دارند كه يك گروه كشتارهاي غيرمتعهد هستند كه بخشي از آنها با ما هستند و گروه ديگر اروپايي‌‏ها هستند كه قلبشان با اهداف آمريكاست و تنها با كمي تفاوت و با زبان ديگري سخن مي‌‏گويند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

هاشمي رفسنجاني تصريح كرد: در چالش اساسي ميان كفر و اسلام، يعني جبهه شيطاني و جبهه فرشتگان، روحانيت در نوك پيكان دفاع از حق قرار دارد و اين اصلي‌‏ترين رسالت روحانيت است و به همين دليل نيز اين لباس را پوشيده‌‏ايم.
وي گفت: وظيفه روحانيت در حال حاضر بسيار دشوار است اما چون معتقديم خدا همراه ماست احساس غيرت و عزت مي‌‏كنيم و به دليل همين تكيه‌‏گاه است كه هيچ آسيب‌‏پذيري در اين راه وجود ندارد.
رييس مجمع تشخيص مصحلت نظام بيان اينكه بايد حوزه‌‏ها را متناسب با زمان رشد دهيم، گفت: امروز زمان به حركت درآوردن جامعه اسلامي در مقابل استكبار توسعه‌‏طلب فرا رسيده است و جامعه اسلامي بايد به طرف مهم‌‏‏ترين وظيفه خود يعني پياده‌‏كردن حكومت اسلامي حركت كند.
وي گفت: ما براي همه مسائل كشور اعم از سياسي، اقتصادي، فرهنگي، ادبي و علمي بايد آمادگي ابراز نظر اسلام را داشته باشيم و اين كار بدون وجود يك دانشگاه جامع اسلامي محقق نمي‌‏شود و اين وظيفه را آستان قدس رضوي با دانشگاه اسلامي رضوي بخوبي انجام داده كه بايد تداوم داشته باشد.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/12096

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رفسنجاني: صف‌‏كشي قدرت‌‏ها در آژانس بين‌‏المللي انرژي اتمي بر سر مسأله اسلام است، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016