سه شنبه 15 دی 1383

ارائه‌ گزارش هيات پيگيري و نظارت بر قانون اساسي درباره‌ پرونده‌ وبلاگ‌نويسان به رييس‌جمهور، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس فقه و حقوق - حقوق سياسي

هيات پيگيري و نظارت بر قانون اساسي كه با دعوت برخي متهمان سايت‌هاي اينترنتي پيرو دستور رييس‌جمهور به بررسي نوع برخورد با اين متهمان در اين پرونده پرداخت، به طور رسمي گزارش خود را به حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيدمحمد خاتمي ارائه كرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) چندي پيش رييس‌جمهور از هيات پيگيري و نظارت بر قانون اساسي خواست تا درباره‌ي گله‌هاي برخي متهمان سايت‌هاي اينترنتي از نوع برخورد با آنها در اين پرونده بررسي كند تا در صورت بروز تخلف احتمالي در اين زمينه اقدام شود كه پيرو آن اين هيات با دعوت از 4 تن از متهمان اين پرونده بررسي‌ها خود را آغاز كرد و بنا به اظهارات سيدمحمدعلي ابطحي، يكي از اعضاي اين هيات، گزارش هيات پيگيري و نظارت بر قانون اساسي در اين پرونده به رييس جمهور كه به شدت دنبال ارسال گزارش جلسه بود، به طور رسمي منتقل شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بنا به گفته‌ي ابطحي رييس‌جمهور در اين رابطه ”دستوراتي هم داده است كه اگر لازم بدانند اعلام خواهند كرد“.

به گفته‌ي ابطحي هيات پيگيري و نظارت بر قانون اساسي در ادامه‌ي بررسي‌هاي خود از 4 تن ديگر از متهمان سايت‌هاي اينترنتي كه با رسانه‌ها نيز مصاحبه داشته‌اند، دعوت كرده كه 2 نفر آنها حاضر شدند و يكي از آنها حرف‌هايي زده كه همه جلسه را به شدت متاثر كرده بود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/16471

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ارائه‌ گزارش هيات پيگيري و نظارت بر قانون اساسي درباره‌ پرونده‌ وبلاگ‌نويسان به رييس‌جمهور، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016