جمعه 18 دی 1383

توضيحات فردي كه متهم رديف اول پرونده‌ مورد مناقشه‌ مجلس و قوه‌ قضاييه خوانده شد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس فقه و حقوق - حقوق سياسي
فردي با نام حسيني كه از سوي شريفي، بازپرس پرونده‌ي مورد مناقشه‌ي مجلس و قوه‌ي قضاييه، متهم رديف اول اين پرونده خوانده شده، طي نمابري توضيحاتي درباره‌ي مطالب گفته شده درباره‌ي خودش ارائه كرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) در اين نمابر ارسالي كه در انتهاي آن نام و امضاي «جانباز شيميايي ‌٧٠درصد، حسيني» و تاريخ ‌١٧/١٠/١٣٨٣ مشاهده مي‌شود، آمده است:
«عرايضم را با نام و ياد خداوند دادستان به استحضار كليه مسوولان محترم خبرگزاري‌ها و روزنامه‌هايي كه در خصوص اينجانب بنا به اظهارات بازپرس محترم آقاي شريفي و برخي دوستان ديگر درج نموده‌اند، حسب قانون مطبوعات و پيرو درج مطالب ناروا و ناصواب و ذكر نام حقير خواهشمند است، جوابيه حقير را نيز با همان تيتر و در همان صفحه بر چاپ رسانيد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

‌١- طبق اصل سي و هفتم قانون اساسي اصل بر برائت است و هيچ كس مجرم شناخته نمي‌شود مگر اين كه جرم او در دادگاه صالح ثابت گردد.
‌٢- من هرگز چهار همسر نداشته و ندارم و با كسي هم قصد ازدواج و يا دوستي و خواستگاري حالا چه به زور و يا تهديد و دوستي نداشته و ندارم.
‌٣- من هيچ كار خلافي انجام نداده‌ام و در هيچ دادگاهي هم محكوم نشده‌ام.
‌٤- من از طرف هيچ فردي عزل نشده‌ام بلكه خود كنارگيري كرده‌ام چون ظرف دو سال حداقل پنج بار استعفا داده بودم ولي پذيرفته نشده بود كه اسناد آن در پرونده است.
‌٥- هر گونه اقدامي كه انجام داده‌ام بر اساس شرح وظايف واگذاري و ماموريت‌هاي محوله بوده و لاغير آن هم در چارچوب قانون نه فراقانوني و نه خودسر عمل نكرده‌ام.
‌٦- گزارش مفصلي در دست تهيه از شرح كامل قضايا و تظلم‌خواهي از چند مرجع و افراد و... به مقام عظماي ولايت فقيه حفظه الله تعالي است.»

در انتهاي اين نمابر، حسيني، خود را جانباز شيميايي كه ‌٣٧ تركش در بدن دارد و سال‌ها در جبهه‌هاي حق عليه باطل افتخار حضور داشته و روزانه بيش از ‌٥٠ عدد قرص و هفت نوع اسپري و سه نوع شربت براي تنفس مصرف مي‌كند، معرفي كرده است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/16634

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'توضيحات فردي كه متهم رديف اول پرونده‌ مورد مناقشه‌ مجلس و قوه‌ قضاييه خوانده شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016