چهارشنبه 30 شهریور 1384

آقا محمدی با انتقاد از واکنش تند اروپایی ها در مقابل پیشنهاد اخیر احمدی نژاد: اروپایی ها نباید اشتباه استراتژیک مرتکب شوند، مهر

سخنگوی شورای عالی امنیت ملی ایران با انتقاد از واکنش تند اروپایی ها در مقابل پیشنهاد اخیر احمدی نژاد هشدار داد اروپایی ها نباید در موضوع هسته ای ایران اشتباه استراتژیک مرتکب شوند.
به گزارش خبرگزاری مهر، علی آقا محمدی سخنگوی شورای عالی امنیت ملی کشورمان در گفتگویی با خبرگزاری فرانسه درباره رد پیشنهاد محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری ایران از سوی اروپایی ها اظهار داشت : واکنش بسیار تند تروئیکای اروپایی به ابتکار عمل احمدی نژاد ما را متقاعد کرده است که امیدواری نسبت به آینده مذاکرات بسیار اندک است .

وی با بیان این مطلب که با برگزاری کنفرانس مطبوعاتی، ما می خواستیم به اروپایی ها بگوییم که وضعیت با ورود دولت جدید تغییر کرده است و اینکه آنها نباید دچار یک اشتباه استراتژیک شوند، خاطر نشان کرد: خروج از "ان پی تی در واقع بخشی از سناریوی است که ما بررسی کرده ایم .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

گفتنی است رئیس جمهوری ایران روز شنبه در جریان سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد ضمن تاکید بر ادامه فعالیت هسته ای کشورش پیشنهاد مشارکت شرکت های عمومی و خصوصی خارجی در فناوری هسته ای ایران را مطرح کرد که این پیشنهاد از سوی اروپایی ها و آمریکا رد شد .

Copyright: gooya.com 2016