سه شنبه 17 آبان 1384

واكنش دفتر آيت‌‏الله اسدالله بيات نسبت به سخنان يكي از نمايندگان مجلس خبرگان رهبري، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

دفتر آيت‌‏الله اسدالله بيات نسبت به سخنان يكي از نمايندگان مجلس خبرگان رهبري واكنش نشان داد.
اين دفتر در اعتراض به مطلب درج شده در يكي از روزنامه‌‏هاي منتسب به محافظه‌‏كاران به نقل از نماينده مردم آذربايجان شرقي در مجلس خبرگان رهبري در تماس با خبرگزاري "ايلنا"، با رد مطالب عنوان شده در اين جريده، گفت: متن مصاحبه خلاف واقع و دور از شأن نماينده مردم در مجلس خبرگان رهبري است و مطلبي كه تحت عنوان "خاطرات سياسي بازگو نشده" آمده است، به هيچ عنوان صحت ندارد و خلاف واقع است.
دفتر بيات با تصريح براين كه هيچ‌‏گاه وي در مقابل ممتحنين شوراي نگهبان حاضر نشده كه بخواهد آنجا را با عصبانيت ترك كند، گفت: آيت‌‏الله بيات تنها يك بار بعد از رد صلاحيت خود از سوي فقهاي شوراي نگهبان به آنجا رفته تا كتب خود را به عنوان بهترين گواه بر خبره بودنش به آنها ارايه دهد.
دفتر اين مرجع تقليد خاطر نشان كرد: آيت‌‏الله بيات در مجلس سوم شوراي اسلامي، تك‌‏تك فقهاي شوراي نگهبان را به مناظره دعوت كرده تا در مقابل مراجع عظام تقليد امتحان دهند كه مشروح اين سخنان در صورت جلسه مجلس شوراي اسلامي وجود دارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دفتر بيات اظهار داشت: نماينده مردم آذربايجان شرقي آيين‌‏نامه مورد تاييد امام را گنگ، مبهم و كلي عنوان كرده است، در حالي كه رهبر فعلي نظام نيز با اين آيين‌‏نامه انتخاب شده‌‏اند، البته مي‌‏توان حدس زد افرادي كه از طريق آيين‌‏نامه دوم وارد مجلس خبرگان شده‌‏اند، آيين نامه اول را برنتابند.

Copyright: gooya.com 2016