پنجشنبه 12 خرداد 1384

آرایشگاه انتخابات


هر هفته به بی بی سی آنلاین بروید و مقالات هفتگی ابراهیم نبوی را در آنجا بخوانید. ضمنا با توجه به حساسیت انتخابات از فردا نطق پیش از دستور هر هفته دوبار به روز خواهد شد.

از رئیس جمهور کچل خوشتان می اید یا رئیس جمهوری که موهایش را خضاب جمالیه مالیده است؟ دوست دارید رئیس جمهور شبیه گداهای درکه باشد یا شبیه مانکن های لباس پیرکاردن؟ دوست دارید رئیس جمهور شبیه آدمی باشد که تازه از کنار یک کامیون که خاک خالی می کرده آمده است یا شبیه دامادی که تازه از آرایشگاه آمده است؟ بیشتر دوست دارید رئیس جمهور مثل قالیباف جواد بزند یا شبیه احمدی نژاد شما را یاد گداهای شاه عبدالعظیم بیندازد؟

برای پاسخ دادن به این سووالات باید ببینیم که در تبلیغات انتخاباتی چه می گذرد.

اگر کسی در فاصله سه ماه قبل از آغاز فعاليت های تبليغاتی نامزدها تا يک هفته قبل از برگزاری انتخابات اصلا در جريان انتخابات ايران نباشد و يک هفته قبل از برگزاری انتخابات ناگهان با پوسترها و تصاوير نامزدهای انتخابات و شعارهای آنان مواجه شود، احتمالا فکر می کند هشت نفر از ايرانيانی که مدتی طولانی در کشور نبوده اند به ايران بازگشته اند تا در انتخابات رقابت کنند و يکی از آنان رئيس جمهور شود. نه چهره شان برای مردم آشناست و نه حرف های شان قبلا توسط مردم شنيده شده است.

ادامه این مطلب را مثل هر هفته در مقاله طنز هفتگی سیدابراهیم نبوی در بی بی سی آنلاین از همین جا می خوانید.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23654

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آرایشگاه انتخابات' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2008