سه شنبه 13 آبان 1382

آقاي مرتضوي به جاي صدور بيانيه سياسي بايد در جلسات كميسيون شركت مي كرد، ايلنا

تهران-خبرگزاري كار ايران
مخبر كميسيون اصل 90 مجلس گفت: در جلسه امروز كميسيون تصويب شد در نامه‌‏اي از هيأت رئيسه مجلس درخواست شود گزارش مربوط به شكايت هاشم آقاجري كه در كميسيون اصل 90 تصويب شده بود دوباره در دستور كار هفتگي مجلس قرار گيرد.
جميله كديور نماينده مردم تهران و مخبر كميسيون اصل 90 در خصوص جلسه امروز اين كميسيون به خبرنگار پارلماني خبرگزاري كار ايران، ايلنا، گفت: قسمت اول جلسه در ارتباط با جلسه گذشته در رسيدگي به شكايت آقايان عارف و طيراني در خصوص موارد اتهامي، نوع دستگيري, نحوه نگهداري در زندان و سلول‌‏هاي انفرادي بود.
كديور گفت: در بخش ديگري از جلسه جوابيه دادستاني تهران در خصوص گزارش كميسيون اصل 90 در مورد پرونده زهرا كاظمي مطرح شد كه نظر اعضاء اين بود كه با توجه به اينكه جوابيه دادستاني به آقاي كروبي بوده است ايشان بايد جهت دفاع از شأن كميسيون اصل 90 جواب مقتضي را به دادستاني داشته باشند.
وي تصريح كرد: يك بار ديگر در كميسيون عنوان شد اگر آقاي مرتضوي حرفي براي گفتن داشتند بايد در جلسات كميسيون كه از ايشان دعوت مي‌‏شد حاضر مي‌‏شدند و صحبت مي‌‏كردند.
مخبر كميسيون اصل 90 گفت: اعضاء معتقد بودند آقاي مرتضوي بجاي صدور بيانيه سياسي طبق اتهامات مطرح شده در گزارش كميسيون در دادسراي قضات و يا دادگاه صالح حاضر شوند و پاسخگوي موارد اتهامي باشند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/1001

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آقاي مرتضوي به جاي صدور بيانيه سياسي بايد در جلسات كميسيون شركت مي كرد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016