يكشنبه 25 آبان 1382

هشدار جدي فعالان سياسي تبريز به مردم تبريز

{اطلاعیه شماره یک }
15/8/82
مردم عالیقدر تبریز ، دانشجویان ارجمند ،اعضا محترم تشکل ها و احزاب سیاسی تبریز
با نزدیکی به انتخابات مجلس هفتم ، عده ای طبق معمول با توسل به شیوه های غیر اخلاقی وارد رقابت های انتخاباتی شده اند . ما جمعی از فعالان سیاسی شهر تبریز به قصد روشنگری افکار عمومی با اطلاع رسانی به موقع وصدور اطلاعیه های منظم ، جهت جلوگیری ازاقدامات فریبکارانه با ارائه اطلاعات کاملا موثق و تصمیم جمعی اینبار ماهیت عده ای که با زر ، زور و تزویر قصد ورود به نهادی مردمی چون مجلس را دارند افشا خواهیم کرد .
ما تلاش خواهیم کرد اسامی افراد بشرطی محفوظ بماند که از تکرار روش های غیر اخلاقی خودداری نمایند .
در این اطلاعیه به فعالیت فردی به نام مهندس (س) خوا هیم پرداخت که قصد دارد به نام اصلاح طلب و دوم خردادی وارد مجلس شود ولی وی از فساد اقتصادی بالایی برخوردار بوده و زمانی همکار تیر خلاص زن ها بوده و هم اکنون از مشاوران و همکاران دفاتر نظارتی شورای نگهبان تبریز است .
1) مهندس (س) از انقلابیون سال 57 تبریز است که نقش عمده ای در همکاری با دادگاه انقلاب در اعدام و دستگیری زنان و مردان مخالفان انقلاب (بعضی از چپ ها واعضا سازمان مجاهدین ) در تبریز داشته و به این اقدام خود افتخار می کند.
2) وی چند روزی در زندان شاه به سر برده و از این امتیاز سوء استفاده نموده به قصد منافع مادی با تشکیل کانون چند نفره زندانیان سیاسی قطعه منزلی مصادره شده ای به مساحت 947 متر با وساطت فردی موثر و واسطه در امور مصادره و واگذاری بنام (...) وی اعطا می شود . صاحب این ملک از پزشکان شهربه نام (...) بوده که در آلمان اقامت داشته و اقدامات وی برای احقاق حق خود با اعمال نفوذی که مهندس (م-س) در نهاد های مختلف داشته غیر ممکن می شود . این پزشک پس از اطلاع از اعلام کاندیداتوری مهندس به ظاهر مومن و نماز خواهان افشاء اسناد است .
3) وی پس از انقلاب با کسب اطلاعات از محل زمین های افراد فراری و مصادره شده زمینی به مساحت 2053 متر در اطراف تبریز را نیز با اعمال نفوذ به نام خود می کند . انبوه سازان امروز در این زمین ها هم اکنون مشغول آپار تمان سازی هستند .
4) پس از دوم خرداد 76 با دریافت وام بلاعوض 4 مرحله ای 23 میلیون تومانی بلا عوض از جریان {...} افراطی در تبریز به قصد موازی کاری اقدام به تشکیل گروه منحله ستاد دوم خرداد تبریز می کند که در این کار هم ناموفق می شود .
5) مهندس (س) از سوی ارگان اقتصادی جناح {...} مستقر در تبریز مجوز وحواله واردات 2 تن چای و3 تن شکر را با شراکت فردی به نام {...} دریافت می کند .
6) وی که قبلا در جلسات داخلی برخی از انقلابیون تبریزخود را همکار شورای نگهبان معرفی نموده بود هم اکنون به قصد حذف رقبای اصلاح طلب خود از هر روش غیر اخلاقی و ارسال گزارش کذب وپرونده سازی علیه اصلاح طلبان اقدام می کند .
7) مهندس (س) تبریزی سال هاست که با رانت خواران معروف تبریز در امر صادرات و واردات و پخش مواد غذایی همکاری نموده و سرمایه 100 میلیون تومانی را برای تبلیغات انتخاباتی در نظر گرفته است . این هزینه از منابع نامشروعی چون رانت ها . زمین های مصادره شده و امتیازات واردات و صادرات غیر قانونی تامین می شود .
8) وی مدعیست اولین فردی است که اسناد جاسوسی برخی از ملی مذهبی ها و دکترابراهیم یزدی دبیر کل نهضت آزادی را در اوایل انقلاب کشف و منتشر نموده است .و افتخار می کند که به عنوان یک انقلابی تلاش نموده در سال های اوایل انقلاب مانع خروج برخی از مخا لفان انقلاب و خائنین از کشور شده و توانسته در صدور احکام سنگین دادگاه موثر باشد .
9) یکی از فرزندان دانشجوی وی راه پدر رفته و اکنون به عنوان دانشجوی نفوذی در شناسایی و دستگیری دانشجویان هوادار طبرزدی و فعالان سیاسی دانشجویی نقش فعال داشته است . بسیاری از مادران و پدران دانشجو احکام فرزندان زندانی خود را مدیون تلاش های فرزند دوم خردادی و اصلاح طلب نما یی می دانند که قصد ورود به مجلس را خواهد داشت.
10) مهندس (س) هم اکنون طی قراردادی هفته نامه احرار چاپ تبریز را اجاره نموده و پس از طرد شدن ازهمه گروه های سیاسی تبریز دست به هر اقدام ضد امنیت ملی زده و دست به سوی گروه های افراطی برده است .
جمعی ازفعالان سیاسی تبریز

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/1315

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هشدار جدي فعالان سياسي تبريز به مردم تبريز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016