چهارشنبه 28 آبان 1382

رييس‌جمهور در پاسخ به نامه‌ي مردم اروميه، موارد يادشده در آن را در خور توجه و پي‌گيري استاندار آذربايجان غربي دانست، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي
رييس‌جمهور در پاسخ به نامه‌ي ميرمحمود يگانلي، نماينده‌ي مردم اروميه، كه در انتقاد به برخي از مسائل اخير در آذربايجان غربي نوشته شده بود، موارد يادشده را در خور توجه، اهتمام و پي‌گيري استاندار اين استان دانست.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران، در نمابر ارسالي از سوي دفتر رييس‌جمهور آمده است:
نامه شماره ‌٧١٦٠ - ‌٨٢ / ت مورخ ‌٢٩/٧/٨٢ جناب آقاي ميرمحمود يگانلي، نماينده‌ي مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي و ضمائم آن (تصاوير پيوست) در خصوص مسائل مورد اشاره به استحضار رياست محترم جمهوري رسيد، پي‌نوشت فرمودند:
به نام خدا
"در خور توجه و اهتمام و پيگيري برادر گرامي جناب آقاي انصاري، استاندار محترم آذربايجان غربي"
رونوشت اين نامه به وزير كشور و نماينده‌ي مردم اروميه ارسال شده است.

هم‌چنين بر اساس گزارش خبرنگار ايسنا، فرماندار سردشت اعلام كرد كه پرونده‌ي قضاياي اخير اين شهرستان كه به كشته شدن سه‌ نفر در درگيري با نيروي انتظامي انجاميد، به دادسراي نظامي ارجاع شده است.
اسماعيل ميرزايي در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران ( ايسنا)، با بيان اين مطلب، وضعيت امنيتي شهرستان سردشت را پس از بروز اين وقايع آرام توصيف كرد و گفت: هيچ ناآرامي خاصي هم اكنون در منطقه وجود ندارد.
در عين حال، حاصل داسه، نماينده مردم سردشت و پيرانشهر در گفت‌وگو با ايسنا گفت: رييس‌جمهور طي دستوري به وزراي اطلاعات و كشور خواستار رسيدگي به اين قضيه شده است.
به گفته وي، كميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي نيز كميته‌اي را مسوول پيگيري وقايع اخير سردشت كرده است.
هم‌چنين بهنام، قائم‌مقام رييس كل دادگستري آذربايجان غربي در گفت‌وگو با ايسنا گفت: تا كنون هيچ پرونده‌اي در دادگستري استان براي اشخاص حقيقي يا حقوقي جهت رسيدگي به اين وقايع تشكيل نشده است.
وي افزود: اطلاعات ما در اين رابطه همان گزارش‌هاي اوليه ارسالي از سردشت است.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/1416

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رييس‌جمهور در پاسخ به نامه‌ي مردم اروميه، موارد يادشده در آن را در خور توجه و پي‌گيري استاندار آذربايجان غربي دانست، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016