جمعه 30 آبان 1382

اعتصاب کارگران موتورسازان تراكتور سازی تبريز، پيمان پاکمهر

www.tabriznews.com
پيمان پا کمهر - روزنامه نگار در تبريز
pakmehr88@hotmail.com
Tel: +98 411 5531723
Date: 2003/Nov/20
1382/8/29 12:20


یک هزار نفر از كارکنان شرکت موتورسازان تراكتور سازی تبریز در واکنش به افزایش بها سهام قابل واگذاری این شرکت از 1500 به 7000 ریال به کارکنان و مدبران میانی خود از روز دوشنبه 26 ابان ، علیرغم حضور در محل کار خود دست از ادامه کار وتولید کشیدند .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

كارگران معترضی که خواهان واگذاری عادلانه سهام قابل واگذاری با قيمت ميانگين و مناسب هستند طی گفتگو هایی می گویند ، تا دستیابی به مطالبات کامل از ادامه تولید خودداری نموده و منتظر واکنش هیات مدیره و مدیر عامل شرکت تراكتور سازی تبريز ، سازمان بورس و اوراق بهادار كشور و رئيس سازمان خصوصی سازی هستند .
به دنبال روند صعودی خصوصی سازی شرکت های بزرگ تولیدی در تبریز و كارگران شرکت موتورسازان بزرگترین واحد تولیدی تراكتور سازی تبريز ،گارگران و کارکنان شرکت موتورسازان تراكتور سازی تبريز بشدت نگران امنیت شغلی ، تعدیل ، بازخرید و اخراج خود هستند .
علیرغم تاکید مدیریت سیاسی استان آذربایجان شرقی بر پاسخگویی شفاف مدیران به خبرنگاران ، برخی از مسیولین تراكتور سازی تبريز از گفتگو و اراییه اطلاعات موثق به خبرنگاران خودداری می کنند .
هم اکنون پرونده صد ها تن از کارگران و کارکنان شاکی به نحوه تعدیل ، بازخرید و اخراج از شرکت های پشم وپتوی تبریز و نختاب فیروزان تبریز در محاکم قضایی تحت رسیدگی است .

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/1461

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اعتصاب کارگران موتورسازان تراكتور سازی تبريز، پيمان پاکمهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016