يكشنبه 2 آذر 1382

وزير كشور: انتخابات با همان قانون قبلي برگزار خواهد شد، ايلنا

وزير كشور در جمع خبرنگاران پارلماني:
شوراي تامين امنيت استان‌‏ها مامور برخورد قاطع با برهم زنندگان تجمعات قانوني شد

تهران-خبرگزاري كار ايران
وزير كشور گفت: معاون امنيتي وزارت كشور طي بخشنامه‌‏اي، شوراي تامين امنيت استانها را مامور برخورد قاطع با برهم زنندگان تجمعات قانوني كرده است.
به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري كار ايران ،ايلنا، عبدالواحد موسوي لاري وزير كشور در جمع خبرنگاران پارلماني تصريح كرد: عليرغم اينكه در گذشته اقدامات خوبي بين دستگاههاي مختلف اطلاعاتي ,‌‏امنيتي و سياسي براي مهار گروهها و افرادي كه تجمعات را برهم مي زند صورت گرفته بود، اما اين بيماري مزمن كه متاسفانه علايم شيوع جديدش را در بعضي از شهرها در آستانه انتخابات مجلس مي بينيم شروع شده است.
وي با اشاره به اينكه شوراي تامين امنيت انسانها مامور شدند اين مساله را با جديت پيگيري كرده و با عوامل اين حوادث برخورد كند تصريح كرد: با كسانيكه اين اقدامات را انجام مي دهند بايد هم از طريق مسئولان خودشان و هم از طريق دستگاه قضايي برخورد شود.
وي در خصوص تذكر حسن الماسي نماينده پارس آباد مبني بر ضرب و شتم وي در راهپيمايي روز قدس و آگاهي فرماندار پارس آباد از اين قضيه گفت: اين موضوع را پيگيري مي كنيم.
وزير كشور در مورد اينكه چه مرحله‌‏اي از انتخابات كامپيوتري شده است؟ گفت: شمارش آراء قرار است به وسيله كامپيوتر صورت گيرد كه در حال حاضر مراحل كارشناسي آن طي مي‌‏شود و در اين مورد با هماهنگي شوراي نگهبان عمل مي‌‏كنيم.
وي همچنين درباره لايحه اصلاح قانون انتخابات گفت: باورم نمي شود آقايان اجازه تصويب آن را بدهند؛ بنابراين انتخابات با همان قانون قبلي برگزار خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/1569

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وزير كشور: انتخابات با همان قانون قبلي برگزار خواهد شد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016