سه شنبه 4 آذر 1382

نمايندگان مجلس سعی کنند جادوگری ياد بگيرند، پارميس سعدی

کروبی: كل نظام را نبايد به خاطر هر مسألهاي هرچند تلخ وتأسفآورزيرسؤال برد
رييس مجلس شوراي اسلامي خطاب به نمايندگان گفت: نطقهايتان را طوري تنظيم كنيد كه ضعفها، انتقادها و نقصها را منعكس كند، اما نظام را زير سؤال نبرد.
كروبي افزود: با اين روند كه بعضيها مدعي عملكرد گذشته شدهاند، ميترسم در آينده نزديك اصل انقلاب را هم زير سؤال ببرند.
اینها سخنان رئیس مجلس پس از نطق پیش از دستور شیرزاد نماینده مجلس است. به نظر من همه نمایندگان پیش از وارد شدن به مجلس باید فوت و فن جادوگری یاد بگیرند.نقصها را بگویند، ضعفها را بگویند اما طوری بگویند که به گوشه قبای رژیم برنخورد. مثلاً بگویند قربون دست و پنجه قاضی مرتضوی که با ضربه جانانه ای نگذاشت حیثیت نظام و اسلام توسط یک زنیکه مزدور لکه دار شود. اصلاً معلوم نیست که چطور شده که در نزدیک انتخابات این نمایندگان از جلد خود بیرون آمده و شیر شده اند. طی این چند سال چرا یادشان به این حرفها نبود.
آقای کروبی در بخش دیگری از سخنان خود می گوید: در نظام جمهوري اسلامي، همه ما مسؤوليم و همه ما در اقداماتي كه انجام شده است، شريك بودهايم. خيلي از كارهايي كه امروز بعضيها به آن اعتراض ميكنند خودشان آنها را انجام داده و امروز مدعي شدهاند.
آقاي كروبي گفت: خود اين آقاي شيرزاد سابقهاش مشخص است و بايد بگويد در سالهاي قبل، در چه نهادهايي بوده و چه كارهايي ميكرده است.
خیلی جالب است که خودشان یکدیگر را افشا می کنند. هر کسی سعی می کند خود را از گناه بری نشان دهد . از گفته کروبی پیداست که شیرزاد نیز همانند اوباشهای دیگر است که سعی می کند با ترفندی دیگر مردم را فریب دهد و به پای صندوقهای رأی بفرستد.کروبی نه تنها شیرزاد را زیر سؤال می برد بلکه خود و همدستانش را نیز زیر سؤال می برد. همه ما مسئولیم یعنی اینکه همه ما مرتکب خلافهایی شده ایم که باید پاسخگو باشیم.اینکه به قول آقای کروبی شیرزاد باید بگوید در چه نهادهایی بوده و چه کارهایی کرده است. به طور غیر مستقیم با همان روش جادوگری دارد نقصها را می گوید اما طوری می گوید که کل نظام زیر سؤال نرود. یعنی اینکه بعضی از نهاد ها و آدمهای وابسته به آن کارهایی انجام داده اند که اگر باز گو شود آبروی نظام می رود.چرا که اگر آن نهاد های انقلابی خدمت کرده بودند و در جهت های آرمانی و مردمی گام بر داشته بودند چه لزومی دارد که شیرزاد درباره عملکرد خود در آن نهادها توضیح بدهد.اصلاً آقای شیرزاد و امثالهم اگر از قماش همانهایی که امروزه از آنها گله مند است نبود از زیر فیلتر شورای نگهبان رد نمی شد.
پس از سخنان رييس مجلس شوراي اسلامي، شيرزاد كه هنوز پشت تريبون بود گفت: چون وقت تمام شد، من نتوانستم آخر نطق خود را كه نوشتهام و موجود و قابل استناد است، بخوانم.
وي افزود: من در پايان نطق ميخواستم بگويم به عنوان انقلابي سال 57 به صراحت اعلام ميكنم، برخي از مطالبي كه امروز بر اين سرزمين ميرود، با انقلابي كه امام راحل ما راهبردي كردند و انقلابي كه با هدف استقلال و آزادي انجام شد هيچ نسبيتي ندارد.
اگر آقای کروبی کمی به شیرزاد مهلت داده بود ، به او حالی میکرد که او هم فوت و فن شیره مالی سر ملت را بلد است.امام راحل کاری نکرد که اهداف انقلاب زیر سؤال ببرد. او کشتار سال 67 را به راه نینداخت. دستور اعدامهای دسته جمعی نداد. او نگفت که اقتصاد مال خر است. او نگفت چرا در قرآن فقط آیه های رحمت را می بینید . چرا آیه های قتال را نمی بینید. او نخواست انقلاب خود را همانند هندوانه به دیگر کشورها صادر کند و در پی آن جنگی خانمان سوز براه نینداخت و .....
آقای شیرزاد آیا پیش از فوت امام راحل شما، آزادی و استقلال در کشور وجود داشت؟ در این ده سالی که خمینی پس از انقلاب زنده بود چقدر به خواسته های مردم ارج گذاشته شد؟ چقدر فقر زدایی شد؟چقدر مردم در انتخاب پوشش و ابراز عقیده آزاد بودند؟ چقدر رابطه ما با کشورهای توسعه یافته حسنه بود؟چقدر امامتان به وعده هایی که داده بود عمل کرد؟ چقدر به احزاب و گروهها آزادی فعالیت داد؟ چرا نمی خواهید بگویید کسانی که جنایات گوناگونی انجام داده اند و کشور را به این روز سیاه که خودتان از آن مینالید رساندند؛ فرزندان خلف امام راحل می باشند. اگر نبودند در مسند قدرت نبودند.
بس کنید . مردم دیگر به هیچ طریق فریب شما و امثال شما را نخواهند خورد. دیگر پیمانه عمر رژیم لبریز شده است. خودتان ناخودآگاه یکدیگر را افشا می کنید. مردم در اسفند ماه به شما نشان خواهند داد که دیگر فریب هیچ شیادی را نخواهند خورد.
پارميس سعدی

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/1642

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نمايندگان مجلس سعی کنند جادوگری ياد بگيرند، پارميس سعدی' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016