پنجشنبه 27 آذر 1382

ابراهيم يزدي: انتخابات آزاد و حضور گسترده‌ مردم به نفع امنيت ملي است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي
ابراهيم يزدي ابراز عقيده كرد: مردم نبايد قهر كنند و بايد براي تامين حق و مطالبه‌ي خود در انتخابات شركت كنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ابراهيم يزدي، امروز صبح در فرمانداري تهران حاضر و براي كانديدا شدن ثبت نام كرد.
وي در جمع خبرنگاران در ارزيابي خود از اولويت كار مجلس هفتم، تامين و تحقق حقوق و آزادي‌هاي مردم كه در قانون اساسي به آن تصريح شده را از مهم‌ترين موارد دانست و گفت: به عنوان مثال قانون اساسي مي‌گويد تفتيش عقايد ممنوع است، ولي در همين پرسشنامه‌اي كه من پر كردم، در مورد دين ما پرسيده شده بود كه به نظر من اين نوعي تفتيش عقايد است.
وي در پاسخ به اين سوال كه حزب شما به چه شكل وارد انتخابات خواهد شد و با چه گروه‌هايي ائتلاف خواهد كرد، گفت: الان بسيار زود است كه در اين مورد سخن بگويم، زيرا در خان اول هستيم و هنوز معلوم نيست شوراي نگهبان در مورد قبولي داوطلبين ما چه تصميمي خواهد گرفت.
وي با ابراز مخالفت نسبت به رويه‌ي اعمال شده شوراي نگهبان در سه دوره‌ي قبل گفت: ما در اين دوره بر اساس تصميم آنها تصميم خواهيم گرفت كه گام بعدي چه خواهد بود.
وي در پايان در پاسخ به اين سوال كه چقدر به احراز صلاحيت خود اميدوار هستيد، گفت: من بر اين باورم انتخابات آزاد و حضور گسترده‌ي مردم به نفع امنيت ملي است، و اميدوارم تصميم گيرندگان مملكت نسبت به فراهم آوردن امكانات براي شركت همه‌ي نيروها و گروه‌ها اقدام جدي كند؛ به طوري كه هيچ گروهي به دليل تمايلات سياسي‌اش رد نشود و همه بتوانند شركت كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/2322

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ابراهيم يزدي: انتخابات آزاد و حضور گسترده‌ مردم به نفع امنيت ملي است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016