پنجشنبه 27 آذر 1382

كروبي: حضور يا عدم حضور من در انتخابات در جلسه‌ي امروز مجمع روحانيون مشخص مي‌شود، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي
رئيس مجلس شوراي اسلامي به خبرنگار ايسنا گفت: در جلسه‌ي امروز مجمع روحانيون مبارز در مورد شركت يا عدم شركت من در انتخابات تصميم گيري مي‌شود.
به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، حجت‌الاسلام‌والمسلمين مهدي كروبي در حاشيه‌ي ‌دومين جشنواره‌ي ممتازين، مبتكرين، و نوآوران دانشجو و طلبه‌ي ممتاز بسيجي كشور، در جمع خبرنگاران، تصريح كرد: هيچ حزب و گروهي نبايد در انتخابات از رانت وزارت كشور و يا شوراي نگهبان استفاده كند؛ ‌انتخابات يك رقابت سياسي و جدي است، بنابراين بايد ابتدا شرايط يك رقابت را بدانيم و با توجه به آن اقدام به ثبت نام و شركت در انتخابات بكنيم.
وي در ادامه تاكيد كرد: هيچ كس حق تخطي از قانون را ندارد، و توجه به قانون بسياري از اختلافات را حل مي‌كند.
كروبي گفت: اطمينان دارم با تمام گلايه‌ها، نارضايتي‌ها و نگراني‌ها، مردم با احساس مسئوليت در اين انتخابات شركت مي‌كنند؛ بايد منتظر بمانيم كه مهلت ثبت‌نام‌ها تمام شود، و آمار روز آخر است كه نتيجه‌ي رغبت مردم را نمايان مي‌كند. همان‌طور كه مقام معظم رهبري نيز بر حضور نخبگان در انتخابات تاكيد كردند.
وي در خاتمه، بسيجيان را دعوت به بهره‌مندي از نعمت بسيجي بودن كرد و گفت: بسيجيان بايد خاطره‌هاي شيريني را در ذهن مردم بر جاي بگذارند، و قاطعيت آنها همراه با الفت و خلوص و محبت باشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/2324

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'كروبي: حضور يا عدم حضور من در انتخابات در جلسه‌ي امروز مجمع روحانيون مشخص مي‌شود، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016