جمعه 28 آذر 1382

تحريم فعال انتخابات مجلس، جبهه دمکراتيک ايران

جبهه دمکراتیک ایران شماره: س- 101
تاریخ: 28/9/82

به نام خداوند جان و خرد
تحریم فعال انتخابات مجلس

هنوز از اعلام پیشنهاد شکل گیری شورای ائتلاف برای آزادی ایران از سوی جبهه دمکراتیک ایران زمان زیادی نگذشته بود که متاسفانه عده ای در صدد تحت الشاع قرار دادن آن بر آمدند تا به هر وسیله ای شده جلوی اتحاد ، همبستگی و انسجام تشکیلاتی اپوزیسیون را بگیرند چرا که این حرکت منافع آنها را به خطر می انداخت. این عده افراد و جریان هایی هستند که وابستگی داخلی و خارجی دارند. وابستگان به خارج هرگز حاضر نمی شوند بدون اجازه اربابان خود که می خواهند بر دنیا سلطه داشته باشند در راستای اهداف آزادیخواهانه یک ملت قدم بردارند و هر چه از آزادی دم می زنند تنها در شعار و ظاهر آن خلاصه می شود مگر آنکه ارباب دستور امر را صادر نماید.
عده دیگری هم تاج و تخت و قدرت خود را در خطر می بینند و بر این باورند که اگر نتوانند جنبش اجتماعی جریان سوم را نمایندگی کنند از گردونه قدرت خارج خواهند شد . دسته سومی آنهایند که برای رژیم جمهوری اسلامی کار می کنند و یا از درون رژیم هستند.
این عوامل خواه ناخواه دست به دست هم می دهند تا مبارزات مردمی را به تعویق بیاندازند و این ضربه بزرگی است به مبارزات آزادیخواهانه که در کارنامه آنها ثبت خواهد شد. اما آنچه لازم است مورد تاکید قرار گیرد ، شکل گیری شورای ائتلاف و رسیدن همگان بر یک باور اصولی و آن هم نهادینه کردن آزادی و دموکراسی در ایران است. اگر اصل را بر زیاده خواهی و قدرت طلبی قرار ندهیم مطمئنا به راحتی خواهیم توانست قدرت واحد و بزرگی را در برابر استبداد بوجود بیاوریم. از این روی علی رغم فشار هایی که از طرف حکومتیان و عوامل داخلی و خارجی آنها به جبهه دمکراتیک ایران وارد آمده این جبهه همچنان در راستای تشکیل این قدرت بزرگ تلاش خواهد کرد و از موانعی که مزدوران داخلی و خارجی ایجاد می کنند خواهد گذشت.
جبهه دمکراتیک ایران مدتها قبل از زمانی که شورای ائتلاف را اعلام کرد به این باور رسیده بود که رژیم کنونی ظرفیت اصلاح پذیری را ندارد و می بایست با تحریم فعال انتخابات و تلاش عمومی برای عملی کردن شرایط برگزاری رفراندوم ساختار فعلی را به گورستان تاریخ سپرد و یک سیستم دمکراتیک را بوجود آورد و این عملی نخواهد بود مگر با خواست خود مردم.
اگر حضور مردم در صحنه اعتراضات کمرنگ و سرپیچی قانونی و اصولی از خواسته های رژیم در دستور کارشان نباشد در این صورت باید دخالت وسیع بیگانگان را در آینده شاهد باشیم. تلاشهای مبارزان تا به امروز رژیم را به عقب نشینی های متعددی واداشته است و چنانچه این فشارها بر رژیم فزونی نداشته باشد قدرت مانور آنها و تشدید فضای فعلی و دخالت قدرت های خارجی را فراهم خواهد کرد.
جبهه دمکراتیک ایران با عزمی راسخ و با تاکید بر سیاست های قبلی خود آماده است تا با کلیه گروههای آزادیخواه اعم از ملی گرا ، مشروطه خواه ، جمهوری خواه و... که اصول انسانی و دمکراتیک را محترم می شمارند و به آزادی و برابری انسانها می اندیشند هم پیمان شود. کوشندگان این جبهه بر این باورند که همبستگی و اتحاد گروهها که موجبات اعتماد مردم را نیز فراهم می کند باید در دستور کار این گرووهها قرار بگیرد.
و در پایان مجددا تاکید می کنیم ما خواهان عدم حضور مردم در پای صندوق های رای و تحریم فعال انتخابات مجلس وایجاد فضایی برای عملی کردن رفراندوم ساختار شکن هستیم. این جبهه در راستای اهداف خود تا به حال هزینه های زیادی را پرداخت کرده و عده بسیار زیادی از فعالان و سران آن به سیاه چال ها روانه شده اند.

زنده باد آزادی – برقرار باد دمکراسی – گسسته باد زنجیر استبداد

حسن زارع زاده اردشیر
سخنگو و مسئول دفتر تشکیلات جبهه دمکراتیک ایران

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/2350

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تحريم فعال انتخابات مجلس، جبهه دمکراتيک ايران' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016