شنبه 29 آذر 1382

حملات مجدد کانديداهاي نظامي به مجريان انتخابات در تبريز، پيمان پاکمهر

پيمان پاکمهر- روزنامه نگار در تبريز
www.tabriznews.com
pakmehr88@hotmail.com
Date:2003/12/19 1382/09/25

تبريز نيوز: سرويس سياسي : حملات مجدد کانديداهاي نظامي به مجريان انتخابات در تبريز آغاز شد . حمله به مجريان انتخابات مجلس هفتم در تبريز از زماني آغاز شد که ، " محمدي " فرماندار تبريز در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار از مطبوعات خواسته بود تا به تاريک خانه ها نور بتابانند . وي در همين حال طرفداران بورژوازي تجاري دلال را دشمنان آزادي مطبوعات ناميده بود .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

جناح مقابل که از اين سخنان سخت بر آشفته بود با بسيج چند کانديدا که رقابت هاي زود رس انتخاباتي خود را آغاز نموده بودند ، حملاتي را متوجه مجريان انتخابات نمودند .بطوريکه نماينده ولي فقيه در خطبه هاي نماز جمعه تبريز چنين اظهاراتي را چرنديات اسراييلي و آمريکايي ناميده بود .

هفته نامه ميثاق چاپ تبريز درصفحه اول شماره 151 خود با انتخاب تيتر درشتي ، حملاتي را متوجه مجريان انتخابات در تبريز نموده است . اين هفته نامه به بخشي از مصاحبه فرماندار تبريز اشاره کرده که در آن ضمن تشويق مردم به شرکت در انتخابات به نتايج منفي حاصل از عدم مشارکت فعالانه مردم نيزاشاره شده بود .

اين حملات در هفته نامه اي صورت گرفته است که مدير مسيولي آن به عهده رييس وقت ستاد لشگر عاشورا و فرمانده وقت بسيج استان بوده ، تصوير و متن مصاحبه وي در همين شماره در کنار تيتر درشت حمله به مجريان انتخابات ديده مي شود .

اين مدير مسيول که خود را براي ورود به مجلس هفتم آماده مي کند ،در حمله مسلحانه 20 تير78 به دانشگاه تبريز فرمانده وقت بسيج بود که برادربسيجي وي نيز در برابردانشگاه تبريزدر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست داد .

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/2355

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حملات مجدد کانديداهاي نظامي به مجريان انتخابات در تبريز، پيمان پاکمهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016