يكشنبه 30 آذر 1382

كروبي: مردم به كساني كه قانون اساسي و نظام را قبول ندارند راي نمي‌دهند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس مجلس شوراي اسلامي
رييس مجلس شوراي اسلامي، گفت: هيات‌هاي نظارتي و اجرايي، دقت در اجراي قانون و دقت در عدم تضييع حقوق مردم را در نظر ‌گيرند.
به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، حجت‌الاسلام‌والمسلمين مهدي كروبي در جلسه‌ي علني امروز مجلس شهادت امام جعفرصادق(ع) را به همه‌ي ارادتمندان خاندان برومند رسالت و مسلمانان جهان تسليت گفت و اظهار اميدواري كرد كه جهان بشريت و به خصوص مسلمانان از بركات وجود اين امام بزرگوار بهره‌مند شوند.
وي خطاب به داوطلباني كه به صورت گسترده در سراسر كشور ثبت نام كردند، گفت: مرحله‌ي اول شور انتخاباتي حضور گسترده‌ي داوطلبان و آماده شدن براي رقابت جدي همراه با رعايت قانون و اصول اخلاقي است.
كروبي تاكيد كرد: اميدواريم مسوولان نظارت و شوراي نگهبان و مسوولان اجرايي دو نكته‌ي مهم را رعايت كنند؛ دقت و مراقبت كه قانون اجرا شود و افرادي كه شايستگي و لياقت ندارند و مخالف نظام جمهوري اسلامي‌اند و قانون اساسي را قبول ندارند به مجلس راه نيابند، مردم نيز به كساني كه قانون اساسي و نظام را قبول ندارند راي نمي‌دهند.
دقت و مراقبت در اين كه حقي تضييع نشود و چهره‌هاي انسان‌هاي شريف و علاقمند به نظام مخدوش نشود و انگ عدم صلاحيت به آنها زده نشود.
رييس مجلس شوراي اسلامي، اظهار اميدواري كرد كه با دقت، سعه‌ي صدر و در نظر گرفتن منافع ملي و آرمان‌هاي امام(ره) انتخابات پرشوري داشته باشيم.
كروبي با اشاره به ديدارهايش در قم با برخي مراجع عظام تقليد و برخي ديگر، از آنها تقدير و تشكر كرد.
وي با تاكيد بر وحدت حوزه و دانشگاه به نقش آيت‌الله دكتر مفتح در ايجاد اين وحدت كه هم در حوزه و هم در دانشگاه بود، اشاره كرد و گفت: ايشان در اين راه جان مقدس خود را دادند و يادگار فداكاري‌هاي ايشان ماند.
رييس مجلس شوراي اسلامي، سالروز شهادت دكتر مفتح را تسليت گفت و نسبت به ادامه‌ي وحدت حوزه و دانشگاه ابراز اميدواري كرد.
كروبي به نقش والاي حضرت امام(ره) در ايجاد اين وحدت و هم‌چنين نقش ساير علم و دانشگاهيان اشاره كرد و گفت: اميدواريم بتوانيم آسيب‌هاي وارد شده به اين وحدت را ترميم كنيم و با قبول اعتراضات و انتقادات، در ايجاد اين وحدت تلاش كنيم.
رييس مجلس شوراي اسلامي، با اشاره به دستگيري صدام تصريح كرد: صدام بايد به دست مردم عراق و در اين كشور محاكمه شود. صدام عاملين و مسببين جنايت را اعلام كند و معلوم شود چه كساني پشت پرده‌ي تمام مصائبي كه صدام براي منطقه به وجود آورد، بودند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/2395

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'كروبي: مردم به كساني كه قانون اساسي و نظام را قبول ندارند راي نمي‌دهند، ايسنا' لينک داده اند.

جناب کروبي! مردم به کساني که قانون اساسي و نظام را قبول "دارند" رای نمي دهند!
قدر راي دادن ِ مردم را که در دورهء پيشين ندانستيد؛ اميدواريم لااقل اينبار قدر راي ندادن ِ مردم را بدانيد و بدون گول زدن خودتان چشم بر واقعيت...
ف.م.سخن
December 21, 2003 11:09 PM

جناب کروبي! مردم به کساني که قانون اساسي و نظام را قبول "دارند" رای نمي دهند!
قدر راي دادن ِ مردم را که در دورهء پيشين ندانستيد؛ اميدواريم لااقل اينبار قدر راي ندادن ِ مردم را بدانيد و بدون گول زدن خودتان چشم بر واقعيت...
ف.م.سخن
December 21, 2003 11:10 PM

Copyright: gooya.com 2016