چهارشنبه 3 دي 1382

براي عاملان بر هم زدن سخنراني ميردامادي پرونده تشكيل شده است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي
معاون سياسي امنيتي استاندار يزد از احضار همه‌ي عاملان متهم در ايجاد ناآرامي در سخنراني رييس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس خبر داد.
خورشيدنام در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با اعلام اين خبر درباره‌ي دستگيري يك دانشجوي دانشگاه يزد در ارتباط با اين قضيه نيز گفت: وي به عنوان يكي از افراد مرتبط با اين موضوع احضار شده بود كه در حال حاضر با ضمانت آزاد شده است.
وي هم‌چنين درباره‌ي فرد روحاني كه در ارتباط با اين مساله احضار شده بود، گفت:‌ نوار سخنراني اين روحاني در مراسم ياد شده موجود است و براي وي پرونده تشكيل شده، اما به دليل اين‌كه در استان يزد دادگاه ويژه‌ي روحانيت وجود ندارد، پرونده‌ي اين روحاني ساكن قم، براي رسيدگي به دادگاه ويژه‌ي روحانيت اصفهان ارجاع شده است.( پرونده‌هاي مربوط به دادگاه ويژه‌ي روحانيت يزد در اصفهان رسيدگي مي‌شود).
معاون سياسي امنيتي استاندار يزد با اعلام اين‌كه اقدامات مقدماتي مربوط به تشكيل پرونده براي عاملان ايجاد ناآرامي در مراسم يادشده انجام شده است، عنوان كرد: در حال حاضر عاملان ايجاد ناآرامي در سخنراني ميردامادي با قرار وثيقه آزاد شده‌اند و در مرحله‌ي بعدي و تشكيل دادگاه به اتهامات آنها رسيدگي مي‌شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/2517

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'براي عاملان بر هم زدن سخنراني ميردامادي پرونده تشكيل شده است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016