شنبه 13 دي 1382

حناي ياس نو رنگي ندارد، حسين هراتي

ariyo_barzan@yahoo.com

در سرمقاله ياس نو آمده بود:

در انتخابات جاري اما پارامترهاي تازه‌اي به معادلات رقابت سياسي ميان دو جريان اصلي يعني اصلاح‌طلبان و محافظه‌كاران افزوده شده است كه به‌طور خلاصه عبارتند از: 1- انفعال و نااميدي بسياري از مردم و فعالان سياسي اصلاح‌طلب از آزاد و سالم بودن انتخابات آتي و حتي تأثيرگذار بودن شكل‌گيري يك مجلس مردمي 2- عزم جدي بسياري از احزاب و جريانات اصلاح‌گرا براي دفاع از حقوق اساسي مردم حتي به قيمت كنار كشيدن از دور رقابت‌ها در اعتراض به ردصلاحيت‌هاي گسترده 3- تلاش افراطيون جناح راست براي برهم زدن قاعده رقابت قانونمند انتخاباتي و توسل به راه‌حل‌هاي غيرسياسي براي جبران ناكامي‌هاي سياسي 4- حساس و سرنوشت‌ساز بودن انتخابات آتي تركيب مجلس هفتم و ميزان مشاركت مردمي از منظر سرنوشت اصلاحات و امنيت ملي.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

با نگاهي به برداشت اين علامه دهر كه يكروز عربده ميزد خروج از حاكميت ,روز ديگر استعفا وچون ديدند كه در اين بازار آشفته كسي به كسي نيست ,علاوه بر ثبت نام مجدد براي اين مجلس فرمايشي بدنبال ادامه پروژه خاتمي وعلم كردن جنبش اصلاحي دوم خرداد رژيم در حال سقوط را تا امروز سر پا نگاه داشتند.
حال اين علامه هاي دهر كه از دل سازمانهاي امنيتي رژيم سر بر آورده اند در ادامه پروژه از اين ستون به آن ستون فرج است بار ديگرتمام تلاش خود را بروي افكار عمومي مردم كه دومين ابرقدرت جهان پس از آمريكا آغازكرده است . اينان براي حفظ نظامي كه تماميت آن درخدمت غير ايرانيان است اينك از تمام ابزارخود كه در برپايي انقلاب بهمن شركت داشتند با اين شعار كه باد همه چيز را با خود خواهد برد با تمام قوا در حال ترساندن مردم از سرنگوني رژيم است ومدام در هر فرصتي اي سوال را براي تفرقه ميان مردم واپوزيسيون غير حكومتي تكرار مي كند كه اگر جمهوري اسلامي برود كه خواهد آمد؟وديگر اينكه جنگ داخلي بوجود مي آيد. روي ديگر اين سكه اختلاف ميان گروه هاي اپوزيسيون است كه از تشكيل يافتن بديل وآلترناتيو جلو گيري كرده تا آمريكا هم انگيزه حمايت از آنرا نيابد.
اين مقاله كه با نيات امنيتي آشكار خطاب به نيروهاي خارج از حاكميت نگارش شده خط سياسي عريان اصلاح طلبان قلابي كه روزگاري به شغل شريف شكنجه واعدام وزدن تير خلاص اشتغال داتند تا بتوانندهمچون سعيد جان بر پستهاي مهم جمهوري اسلامي تكيه زنند.

دوستان فريب اين مردمان كژ كردار رانخوريد وتنها به تحريم اين انتصابات بسنده نكنيد وبراي گرفتن قدرت از اين ايران ستيزان بايستي همدل به خيابانها آمد وكارشان رايكسره كرد.از هر كجا جلوي ضرر را بگيريم خود منفعت است .

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/2889

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حناي ياس نو رنگي ندارد، حسين هراتي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016