چهارشنبه 24 دي 1382

خیابان های اطراف مجلس از طرف وزارت اطلاعات قـرق شده است، جبهه دمکراتیک ایران

به گزارش گزارشگران خبرگزاری جبهه دمکراتیک ایران مستقر در محل مجلس شورای اسلامی از چند ساعت قبل ماموران وزارت اطلاعات به دور مجلس تور امنیتی گسترده اند.

گزارشگران گزارش می دهند که در خیابان سپه بین تقاطع خیابان پهلوی و امیرآباد نیروهای وزارت اطلاعات مستقر گشته و از هر گونه رفت و آمد جلوگیری کرده و رهگذران را مورد بازجویی و بازرسی قرار می دهند.
هم اکنون گروه امنیتی ای(10 تا 15 نفر) که در مقابل درب ورودی مجلس مستقر می باشند نمایندگان " سازمان دانش آموختگان استان ف! ارس را که دسته گلی با خود برای نمایندگان متحصن آورده بودند متوقف کرده و به طرف دیگر خیابان راهنمایی کردند. نمایندگان سازمان دانش آموختگان بدون هیچ مقاومتی به طرف دیگر خیابان نقل مکان کردند. اما باز هم هراس نیروهای امنیتی کاهش نیافته و به دنبال این عده به آنطرف خیابان رفته و هم اکنون مشغول بازجویی ایستاده و شفاهی ایشان می باشند.
دیگر ورود به مجلس میسر نیست و شرایط کاملاً امنیتی شده است.
دوستان گروه رایزنی سیاسی جبهه دمکراتیک ایران متذکر گشته اند که هرگزچنین تدابیر امنیتی آنها را از میدان به در نکرده و فردا صبح اول وقت به مجلس بازگشته و به رایزنۡ ? های خود برای ارتقاء سطح شکایات و اعتراضات نمایندگان مجلس اسلامی به کار خود ادامه خواهند داد.
کد خبر: 776
منبع خبر: خبرگزاری جبهه دمکراتیک ایران

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/3397

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'خیابان های اطراف مجلس از طرف وزارت اطلاعات قـرق شده است، جبهه دمکراتیک ایران' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016