پنجشنبه 25 دي 1382

اعلام حمايت دانشجويان دانشگاه سهند تبريز از نمايندگان متحصن، پيمان پاک مهر

تبریز نیوز: سرویس سیاسی : جمعي از دانشجويان دانشگاه صنعتي سهند تبريز در نامه اي سرگشاده خطاب به نمايندگان متحصن مجلس شوراي اسلامي حمايت خود را اعلام داشتند . متن کامل اين نامه به شرح زير است :
نمايندگان محترم ملت!
جنبش اصلاحي مردم ايران در سال 76 طليعه اميدي بود براي داشتن زندگي و آيندهاي بهتر. شهروندان ايراني با پيروزي در دوم خرداد و روي كار آوردن دولتي منتخب از سعي و تلاش بازنايستادند و در روزهاي پاياني سال 78 با شور و شوقي وصف ناشدني و عليرغم همه كارشكنيها شما را به عنوان نمايندگان خود به مجلس روانه كردند، به اين اميد كه از حقوق پايمال شدهشان در برابر اقتدارگرايان و تاريك انديشان دفاع كنيد و حق مظلومان را از ظالمان باز ستانيد. اما ديديم و ديديد كه چگونه در اين سالها محافظه كاران مستقر در نهادهاي انتصابي راه هرگونه مصوبه مجلس ششم را كه در راستاي احقاق حقوق ملت بود سد كردند، گويي نه اينكه تا پيش از اين مجلس در راس همه امور بود. اين اقدامات به علاوه برخوردهاي حذفي با دانشجويان، روزنامه نگاران، حقوقدانان و انديشمندان مستقل از قدرت آب سردي بود بر آتش آزادي خواهي مردم اين سرزمين.
وكلاي شجاع مجلس!
پس از همه اين ناملايمات و سختيها حركت مجدانه شما در دفاع مصرانه از حقوق ملت روزنه اميد ديگري را در دل ستم رسيدگان اين ديار گشوده است.
همه ما و شما به نيكي ميدانيم كه نزاع تاريخي ملت ايران با ناقضان حقوق بشر و آزادي به حساسترين گلوگاه خود رسيده است. مبارزهاي كه از حدود يك قرن پيش با انقلاب مشروطيت آغاز شد امروز تبديل به رقابتي ناعادلانه بر سر مرگ و زندگي شده است. مرگ جنبش آزاديخواهي يا پايان عمر خودكامگي.
از نظر امضا كنندگان اين نامه در صورت شكست تحصن شما به هر دليلي، خواه خستگي و دلسردي و خواه رايزنيهاي پشت پردهاي كه تنها نتيجهاش وارد آمدن دشنهاي ديگر بر كالبد خسته دموكراسي خواهي است، بايد كار اصلاحات و صندوق راي را در اين كشور پايان يافته تلقي كرد.
چرا كه شكستهاي اين چنيني مردم ما را به اين نتيجه تاريخي نه چندان خوشايند خواهد رساند كه در ايران، حكومتها تا جان بر لب مردم نرسانند هيچ تغييري را نميپذيرند و در چنين لحظاتي سيل خروشان خشم تودهها آنچنان بنيان برانداز است كه ديگر نه از تاك نشان ميماند و نه از تاك نشان. و دردمندانه اين نكتهاي است كه محافظه كاران به درك آن نايل نشدهاند، چرا كه قلع و قمع گسترده كانديداهاي ورود به مجلس چيزي جز نشستن بر سر شاخ و بريدن بن نيست.
نمايندگان متحصن!
ما امضا كنندگان اين نامه به عنوان بخش كوچكي از نسل جوان اين جامعه تنها آرزويمان داشتن حق تعيين سرنوشت براي ساختن آيندهاي روشن و تابناك است. امروز تنها يك خواسته از شما داريم و آن اين است كه حال كه اين حركت را آغاز كردهايد آن را تا به انتها به پيش بريد و با اتكا به رايي كه به شما داديم حق هيچ گونه مسامحهاي را بر سر حقوق مردم براي شما قائل نيستيم.
بي ترديد در اين لحظات تاريخي تاييد صلاحيت جمعي معدود مردم را به هيچ وجه اقناع نخواهد كرد و كمترين نتيجهي اين تحصن نبايد چيزي جز لغو نظارت استصوابي اقليتي محدود بر اكثريتي پرشمار باشد.چه اينكه در صورت عدم وقوع چنين امري مردم ايران نه تنها در انتخاباتي كه نافي حقوق بشر و ناقض شان انسانيشان باشد شركت نخواهند كرد بلكه ماندن هريك از شما و دوستانتان را در حاكميت به مثابه پشت پا زدن به آرمانهاي تاريخي خود مي پندارند.
وكلاي آگاه مجلس!
بدانيد كه در صورت پايمردي در اين ميدان نه تنها نام خود را در تاريخ ايران جاودانه خواهيد كرد بلكه در صورت طلب هرگونه همراهي از ملت، وجدانهاي آگاه و آزاد از هيچ كمكي به شما فروگذار نخواهند كرد.
روزگاري شد و كس مرد ره عشق نديد حاليا چشم جهاني نگران من و توست

1- سياوش آقازاده 30- ثمين حقگويي
2- علي ابراهيمي 31- مسعود حيدريان
3- راحيل ابوعلي 32- بهزاد درازهي
4- مجتبي احدي 33- حامد دانشور
5- صفر علي احراري 34- فرهاد داوديان
6- اسماعيل احمدي 35- رضا دلاييميلان
7- صابر اخوانراد 36- فريد رحماني
8- جواد اسكندريشهركي 37- حسن رحيمي
9- عماد اسماعيلنژاد 38- مرتضي رحيمي
10- علي اسمعيلزاده 39- علي رزمخواه
11- محمد اسمعيلنژاد 40- علي زعفري
12- محمدمهدي اصفهاني 41- ياسر زعفري
13- ياسر اعتضادي 42- سبحان سالاري
14- مصطفي افشاري 43- جمال سعيدي
15- سعيد اقوامي 44- علي شريعتي
16- مسعود ايرانپور 45- فاروقاكبر شفيعي
17- محمدتقي بدري 46- بهنام شكري
18- بهرام بهشيد 47- بهزاد شيخالاسلامي
19- مهران پارنج 48- مهدي صادقي
20- فاضل تاييد 49- هادي صادقي
21- ثابت تقوي 50- بهروز صفري
22- علي تميزي 51- مصطفي صمدي
23- مسلم توكل 52- آرمين طغاني
24- كامبيز جوانشير 53- كيوان عباسي
25- اميرحسين حاجقنبري 54- محمدحسين عبدي
26- سيدمحمدحسين حجازي 55- مبين عرب
27- چالاك حسنخالي 56- مهدي علميه
28- مسعود حسني 57- بابك علوي
29- گوران حسنيفرد 58- حسن عوضكننده
59- حسين عيسيخاني 88- بهمن همايون
60- ميثم غلامهايابري 89- كميل يحييزاده
61- محمدمهدي فرهادي
62- كامران قاسمزاده
63- مرتضي قمريخامنه
64- چيا قويپنجه
65- محمد كرمي
66- عمار گلينمقدم
67- طاهر محمدپورشيرازي
68- حميدرضا محمدي
69- اسماعيل مقصودلو
70- مرتضي ممشلي
71- محمد موسوي
72- اتابك موسوينسب
73- محمدرضا موقرقرهباغ
74- مهدي مويدمحسني
75- احسان مهاجري
76- سيدحسين ميركريمي
77- سعيد ناصري
78- امير نجفدري
79- يزدان نجفي
80- ايمان نصر
81- محمد نصيرياني
82- بهرنگ نعمتياخگر
83- ابوالفضل نعيمي
84- روزبه نقيزاده
85- سيدحسين نكومنشفرد
86- مهدي نوروزي
87- محمدامين نوري

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

پيمان پاک مهر- روزنامه نگار در تبريز
www.tabriznews.com
pakmehr88@hotmail.com
Tel,fax:0098 411 5531723

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/3408

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اعلام حمايت دانشجويان دانشگاه سهند تبريز از نمايندگان متحصن، پيمان پاک مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016