پنجشنبه 25 دي 1382

اطلاعيه اى در حمايت از شوراى نگهبان در قم ، پخش شد، ايرنا

قم ، ايرنا : ۲۵ دى ۱۳۸۲ برابر با ۱۵ ژانويه ۲۰۰۴
اطلاعيه اى منتسب به "امت حزبالله " که از اقدامات اخير شوراى نگهبان در رد صلاحيت گروهي از داوطلبان و نمايندگان مجلس حمايت کرده است ، روز گذشته در قم پخش شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در اين اطلاعيه خطاب به اعضاى شوراى نگهبان آمده است : شما خود بهتر مي دانيد که اکنون دشمنان انقلاب اسلامي بيش از هر زمان ديگر قصد براندازى اسلام و انقلاب اسلامي را دارند ومهمترين حربه خود را نفوذ در مجلس و اشغال کرسيهاى آن مي دانند.
در بخش ديگرى از اين اطلاعيه آمده است : بي ترديد قانون اساسي صيانت و حفاظت از سنگرهاى استراتژيک قوه مقننه را بعهده شوراى نگهبان گذاشته است و اکنون چشمهاى اين امت ناظر عملکرد قاطع و دقيق اين شورا است چرا که اين ملت نمي خواهد کساني واجد صلاحيت شناخته شوند که به جاى خدمت به دين و دنياى مردم هر روز در مجلس غوغايي بيافريند و عموم دين و دنياى مردم را به حال خود رها کنند.
اطلاعيه ادامه يافته است : آنچه اين روزها به عنوان جنگ رواني عليه شوراى نگهبان توسط ته مانده لشگر شکست خورده دشمن به راه افتاده است در حقيقت تلاشهايي است که بيش از هرچيز دال بر ضعف و زبوني آنهاست .
در قسمت ديگرى ازاين اطلاعيه آمده است : نبايد حتي يک نفر از عناصرنهضت آزادى ، توهين کنندگان به اسلام و ارزشها، مخالفان و غير ملتزمان با قانون اساسي و ولايت فقيه ، مروجان تساهل و لاابالي گرى ، مبتلايان به آلودگي اخلاقي و اعتياد، مرتبطين به "شهرام جزايرى " ، مفسدين اقتصادى ، مرتبطان دول خارجي جهت تجزيه کشور... توسط شوراى نگهبان واجد صلاحيت شناخته شوند.
اطلاعيه يادآور شده است : ضمن احترام به اعضاى محترم آن شورا و حمايت از مواضع انقلابي آنان اعلام مي کنيم در صورتيکه شوراى نگهبان بي جهت انعطاف ورزد و کوتاه بيايد اين ملت براساس وظيفه ديني خود کوتاه نمي آيد و اين بارخود دست نااهلان و نامحرمان را از نهادهاى مقدسي همچون مجلس کوتاه خواهد نمود و از هرطريق ممکن مطالبات خود را پيگيرى خواهد نمود.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/3412

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اطلاعيه اى در حمايت از شوراى نگهبان در قم ، پخش شد، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016