پنجشنبه 25 دي 1382

نماينده اهواز: اين تحصن نبايد منحصر به بازگشت و تائيد صلاحيت برخي نمايندگان باشد، ايلنا

تهران-خبرگزاري كار ايران
رئيس كميسيون كشاورزي مجلس گفت: نااميدي مردم از اصلاح طلبان در حال برگشت است و مردم در تماس‌‏هايي كه با ما مي‌‏گيرند، خواستار ادامه تحصن هستند.
به گزارش خبرنگار پارلماني ايلنا ، حميد كهرام، نماينده اهواز در جمع نمايندگان متحصن گفت: براي توسعه كشور حركت ما بايد در جهت نهادينه كردن آزادي سياسي باشد و در يك كشور آزاد است كه مي‌‏توان توسعه را انتظار داشت.
وي افزود: شرايطي كه هيات‌‏هاي نظارت و شوراي نگهبان به وجود آورده‌‏اند حتي افراد عاقل محافظه كار هم تاييد صلاحيت نشده‌‏اند و تنها افراد خيلي تندرو از اين جناح براي انتخابات برگزيده شده‌‏اند.
وي تصريح كرد: ما را به دليل عدم قبول قانون اساسي رد صلاحيت كردند در صورتيكه كساني كه ما را رد صلاحيت كرده‌‏اند قانون اساسي را آنطور كه بايد و شايد قبول ندارند.
وي با اشاره به اينكه نيروهاي تندرو محافظه كار خيلي از موارد قانون اساسي را زيرپا مي‌‏گذارند، گفت: اين افراد حكومت اسلامي را در مقابل جمهوري اسلامي مي خواهند.
وي افزود: آقاي مصباح وقتي بحث حكومت اسلامي را مطرح مي‌‏كند، چگونه مي‌‏تواند در مقابل آن بحث جمهوري اسلامي را مطرح سازد؟
نماينده اهواز تصريح كرد: مي‌‏خواهند بگويند در كشور انسداد ايجاد مي‌‏شود و اين نكته بسيار خطرناكي است.
وي تصريح كرد: در خوزستان ديشب بيش از 120 نفر از فعالان سياسي گروه‌‏هاي دوم خرداد و نيروهاي دانشجويي در مقابل استانداري تحصن كردند و از تحصن نمايندگان حمايت كردند و در تماس‌‏هايي كه با من مي‌‏گيرند خواستار ادامه جريان تحصن هستند.
وي افزود: همه خواستار اين هستند كه اين تحصن نبايد فقط منحصر به بازگشت و تائيد صلاحيت برخي نمايندگان باشد بلكه حقوق تمام كساني كه حق آنها ضايع شده به آنها برگردد.
وي با اشاره به اينكه اجازه نمي‌‏دهيم مجلس هفتم مجلس فرمايشي باشد، گفت: اميدواريم شور و نشاط انتخابات دوم خرداد رياست جمهوري 80 و مجلس ششم را دوباره برگردانيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/3420

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نماينده اهواز: اين تحصن نبايد منحصر به بازگشت و تائيد صلاحيت برخي نمايندگان باشد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016