جمعه 26 دي 1382

تاكنون 2000 نفر براي مقابله با متحصنين در تهران ثبت نام كرده‌‏اند، ايلنا

تهران-خبرگزاري كار ايران
رييس شوراي شهر قم گفت: تاكنون 2000 نفر براي آماده باش و مقابله با متحصنين در تهران ثبت نام كرده‌‏اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري كار ايران، ايلنا، حجت الاسلام روانبخش ديروز در مراسم تحصن طلاب و روحانيون كه در اعتراض به حركت نمايندكان در مجلس براي چهارمين روز در مدرسه فيضيه قم جمع شده بودند، گفت: مدعيان اصلاحات شعاري را چند سالي است كه داده‌‏اند و ديگران را به گروه فشار متهم مي‌‏كنند اما امروز خودشان در مجلس كه خانه ملت است دست به كاري زده‌‏اند كه به غير از فشار نام ديگري بر آن نمي‌‏توان گذاشت.
وي با بيان اينكه امروز پنجمين روز تحصن به اصطلاح نمايشي آنهاست، گفت: اين بندگان خدا مي‌‏خواهند بگويند كه قانون نه، هر چه ما مي‌‏گوييم درست است. متأسفانه امروز گروه فشار در مجلس تشكيل شده است.
وي گفت: حرف كساني كه در اين نشست‌‏ها و تجمعات در اين جا جمع مي‌‏شوند اين است كه فشار بايد از روي شوراي نگهبان برداشته شود و اين شورا با آزادي كامل با حقي كه ملت به آنها واگذار كرده‌ به مسائل رسيدگي كند. همانطور كه مقام معظم رهبري فرمودند شوراي نگهبان ان شاء الله با قدرت در برابر گردن كلفتي گردن كلفتان خواهد ايستاد و ما نيز هرگز اجازه گردن كلفتي، تهديد و فشار به شوراي نگهبان و ملت را به هيچ كس نخواهيم داد.

در حاشيه
_ بر روي برخي پلاكاردهايي كه در مدرسه فيضيه نصب شده بود جملات زير نوشته شده بود كه براي ثبت نام و حركت به سمت تهران از طلاب دعوت مي‌‌‏كرد.
« از آنجايي كه شيطان بزرگ به حمايت از عناصر فتنه‌‏گر و معلوم الحال داخلي پرداخته است و از سوي ديگر اين واماندگان رد صلاحيت شده نيز تهديدهايي را عليه امنيت كشور مطرح نموده‌‏اند لذا هر چند اين تهديدها توخالي است اما فعلاً فقط براي آماده باش و پيش بيني تداركات لازم، ثبت نام به عمل مي‌‏آيد و در زمان لازم برنامه‌‏هاي آتي به اطلاع عموم طلاب و فضلا خواهد رسيد.»

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/3483

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تاكنون 2000 نفر براي مقابله با متحصنين در تهران ثبت نام كرده‌‏اند، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016