جمعه 26 دي 1382

وبلاگ رسمی اخبـار تحصن نمايندگان پارلمان، دنياي کامپيوتر و ارتباطات

پس از تحولات جدی اخير در حوزه سياست، و حركت تعدادی از نمايندگان كه بازتاب فراوانی در ايران و جهان داشت، اين نمايندگان، تريبون تازه‌ای با عنوان «وبلاگ رسمی نمايندگان متحصن» راه‌اندازی كرده‌اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

[اين مطلب از وبلاگ ماهنامه دنياي کامپيوتر و ارتباط نقل مي شود.]

ظاهراً مجموعه كنشگران سياسی كشور به تدريج اهميت نقش اينترنت را درمی‌يابند، و از جمله نمايندگان پارلمان هم به دلايل مختلف(كه لابد مهم‌ترينش نداشتن يك رسانه قوی و مؤثر است!) هر چه بيشتر به اين نتيجه می‌رسند كه اينترنت، وب و مخصوصاً پديده‌ای مانند وبلاگ، ظرفيت‌های ناشناخته‌ای در زمينه فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و خبردهی دارند، نشانه‌های چنين ديدگاهی كم‌وبيش ظهور كرده و در قالب سايت‌های خبررسانی ديده شده است، به اين ترتيب اميد می‌رود كه همه نمايندگان و مديران واقعاً و عملاً به اين نتيجه برسند كه تقويت و توسعه اينترنت و رسانه‌های مدرن، در واقع كمك به ارتقاء فرهنگ و آگاهی، و نتيجتاً رشد و توسعه كشور است.

تازه‌ترين مصداق چنين نگاهی، وبلاگی است كه گروهی از نمايندگان پارلمان، برای خود راه‌اندازی كرده‌اند.
پس از تحولات جدی اخير در حوزه سياست، و حركت تعدادی از نمايندگان كه بازتاب فراوانی در ايران و جهان داشت، اين نمايندگان، تريبون تازه‌ای با عنوان «وبلاگ رسمی نمايندگان متحصن» راه‌اندازی كرده‌اند.
در گفت‌وگوی كوتاه دنيای كامپيوتر و ارتباطات با يكی از نمايندگان مجلس، وی با تاييد اين خبر، و با تاكيد بر نقش مؤثر اينترنت در خبررسانی و آگاهی‌بخشی جامعه، اعلام كرد كه در اين وبلاگ، تلاش خواهد شد به صورت رسمی، اخبار، وقايع، اطلاعيه‌ها و برنامه‌های نمايندگان بدون واسطه و صريح منتشر گردد.
اين نماينده(كه از درون پارلمان سخن مي‌گفت) تاكيد كرد كه گسترش اينترنت در ميان مردم مخصوصاً جوانان را به هيچ وجه نمی‌توان ناديده گرفت، و طبعاً ما هم به عنوان نمايندگان آنها و با توجه به محدوديت‌های فراوان موجود، موظفيم صريح و مستقيم با آنها گفت‌وگو كنيم، شايد اين تجربه خوبی در رويارويی بی‌واسطه مردم و نمايندگانشان باشد.
وی همچنين با اشاره به اين كه «در صورت نياز، سايت و وبلاگ‌های ديگری نيز در برنامه داريم» يادآوری می‌كند كه برنامه‌های نمايندگان در اين وبلاگ منتشر خواهد گرديد.

- آدرس اينترنتي وبلاگ رسمی نمايندگان متحصن
sitin.persianblog.com

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/3486

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وبلاگ رسمی اخبـار تحصن نمايندگان پارلمان، دنياي کامپيوتر و ارتباطات' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016