شنبه 27 دي 1382

نامه فرمانداران شهرهاي آذربايجان شرقي ، خطاب به رييس جمهور

پيمان پاک مهر- روزنامه نگار در تبريز
www.tabriznews.com
pakmehr88@hotmail.com
Tel,fax:0098 411 5531723

تبريز نيوز : سرويس سياسي : فرمانداران شهرهاي استان آذربايجان شرقي به عنوان مجريان انتخابات در نامه اي خطاب به رياست جمهوري اسلامي ايران ، با اعلام حمايت از اعتراض نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي و همبستگي اعضاي محترم هيأت دولت و استانداران محترم سراسر کشور، با اعتراض به اقدام هيأت مرکزي نظارت ، عملکرد آن هيأت را انحراف از اصول قانون و تضييع حقوق مردم و داوطلبان نمايندگي مجلس دانسته اند ، متن کامل اين نامه در زير آمده است :

رياست محترم جمهوري اسلامي ايران
جناب اقاي سيد محمد خاتمي

با سلام

بطوريکه مستحضريد ، رد صلاحيت غير قانوني جمع کثيري از داوطلبان دوره هفتمين مجلس شوراي اسلامي که با تمسک به قراين و شبهات خارج از موازين قانوني از سوي هيأت مرکزي نظارت صورت پذيرفته تخلف آشکار از قانون و سوءاستفاده از قدرت در اعمال سليقه جناحي ودر محدود نمودن قدرت ملت مي باشد.
بطوريکه با رد صلاحيت غير قانوني عمده صاحبان رأي عملا تشکيل مجلسي يکدست و با گرايش مطلوب نهاداجماعي و بدون دخالت و رضايت ملت و قبل از اجراي انتخابات فراهم گرديده است .
نظر بر اينکه هيأت نظارت هيچ مانعي بر سر راه خود نمي بيند و با عدول از بي طرفي در داوري با يک جانبه گرايي کامل و حذف رقباي سياسي خود به تضييع حقوق ملت فارغ از هر گونه پاسخ گوئي مبادرت ورزيده است .
اين اقدام مغاير با اصول قانون اساسي و قانون اقدامات و آموزه هاي معمار کبير انقلاب حضرت امام خميني(ره) مي باشد و عملا نافي جمهوريت نظام و وهن ان است .
لذا با اعلام حمايت از اعتراض شجاعانه نمايندگان محترم مردم در مجلس شوراي اسلامي و همبستگي اعضاي محترم هيأت دولت و استانداران محترم سراسر کشور، ضمن اعتراض شديد به اقدام هيأت مرکزي نظارت عملکرد آن هيأت را انحراف از اصول قانون و تضييع حقوق مردم و داوطلبان نمايندگي مجلس دانسته و نمي توانيم چشمان خويش را بر اين ظلم واجحاف اشکار ببنديم وبا همراهي با قانون شکنان و ناقضين حقوق ملت شرافت انساني خويش را زير پا بگذاريم .
ما بحول قوه الهي مجري انتخابات نمايشي و فرمايشي نخواهيم بود و حسب اعتقاد ديني و وظيفه قانوني عمل به قانون نموده و ميزان را راي ملت مي دانيم و عدول از ان را براي خود گناهي مي دانيم که در درگاه خداوند متعال و پيشگاه ملت نا بخشودني است.

فرمانداران شهرهاي استان آذربايجان شرقي :
اروجعلي محمدي (تبريز )- جعفر تقوي (مرند ) – قادر کاظمي (کليبر) – خداوردي تاري (اسکو)- رحيم شهرتي فر ( ميانه )- علي فتحي (بناب)- رضا عابدي ( مراغه) – سيد سعيد کاشاني(ملکان ) – يونس صمد نژاد (اهر) – علييار راستگو (جلفا)- رضا قمري(عجب شير) – ميرآقاجوادزاده(آذرشهر) – صفر اصغري (سراب) – تقي کرمي (شبستر) – يونس مصيب زاده ( هريس) – صابر اسماعيلي ( ورزقان) – کريم صدقيان( هشترود ) – بهروز مهدوي ( چاراويماق) – قادر جويا( بستان آباد )

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/3523

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نامه فرمانداران شهرهاي آذربايجان شرقي ، خطاب به رييس جمهور' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016