يكشنبه 28 دي 1382

احمد ناطق نوري: رد صلاحيت‌‏ها براي جلوگيري از تشكيل يك حكومت سكولار است، ايلنا

تهران-خبرگزاري كار ايران
نايب رئيس فراكسيون اقليت مجلس بخش عمده‌‏اي از رد صلاحيت‌‏هاي اصلاح‌‏طلبان را در راستاي جلوگيري از شكل‌‏گيري يك حكومت سكولار دانست.
احمد ناطق نوري نايب رئيس فراكسيون اقليت مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلماني ايلنا ، تصريح كرد: عده‌‏اي از اصلاح طلبان سكولار به دنبال حذف حكومت ديني بوده و تلاش‌‏‌‏ها و حركت‌‏هاي آنها به سمت شكل گيري يك حكومت سكولار پيش مي‌‏رفت، لذا بخش عمده‌‏اي از رد صلاحيت‌‏هاي چهره‌‏هاي اصلاح گرايان به دنبال جلوگيري از توسعه سكولاريزم در جامعه بوده است.
وي با بيان اين نكته كه رئيس جمهوري نيز شديدا با توسعه سكولاريزم و شكل گيري يك حكومت ضد دين مخالفت كرده است، لذا جار و جنجال و هياهوي برخي از اصلاح طلبان رد صلاحيت شده نيز نشان مي‌‏دهد كه آنها هنوز اصرار دارند تا به سمت حذف اعتقادات ديني مردم پيش رفته و يك حكومت سكولار را پايه ريزي كنند.
وي افزود: ادامه تحصن نمايندگان با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري، توصيه هاي رئيس جمهوري و رئيس مجلس مبني بر پايان يافتن تحصن؛ با انگيزه مظلوم نمايي صورت مي گيرد اما مردم هوشيارتر از آنند كه با اين هياهو فريب بخورند.
ناطق نوري با اشاره به اينكه برخي از اصلاح طلبان همواره به ارزش ها حمله مي كنند گفت : مردم با درايت كامل متوجه اوضاع هستند و وقتي مي بينند چه كساني و از چه كشورهايي از تحصن و اعتراض آنها حمايت مي كنند، به روشني به ابعاد ديگر اين ماجرا پي مي برند و هرگز اجازه شكل گيري يك حكومت سكولار را به آنها نخواهند داد.
وي با اشاره به اينكه بخش ديگري از رد صلاحيت شدگان با مستندات قانوني رد صلاحيت شده اند، اظهار داشت: اگر اشتباهاتي هم وجود داشته باشد با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري براساس قانون عمل خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/3572

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمد ناطق نوري: رد صلاحيت‌‏ها براي جلوگيري از تشكيل يك حكومت سكولار است، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016