سه شنبه 30 دي 1382

تاييد صلاحيت ‌200 نفر در شوراي نگهبان، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس فقه و حقوق - حقوق سياسي
عضو حقوقدان شوراي نگهبان اعلام داشت: پرونده‌هاي افراد عدم احراز و ردصلاحيت شده در هيأت‌هاي اجرايي و نظارت، ‌ با تلاش اعضاي شورا، مورد بازنگري قانوني قرار گرفته و اينك با دقت ادامه دارد كه اين موارد به تدريج به اطلاع خود افراد خواهد رسيد.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به نقل از پايگاه اطلاع رساني شوراي نگهبان، عباس كدخدايي گفت: با تكليفي كه رهبر معظم انقلاب براي ما ايجاد كرده‌اند موظف به «سرعت بخشيدن» به رسيدگي قانوني شديم و اين كار را انجام خواهيم داد.
وي اضافه كرد: تا كنون در بازنگري پرونده‌ها تعداد 200 تن از افراد را تأييد صلاحيت كرده‌ايم و اين روند ادامه خواهد داشت و در اين مسير، تنها به تكليف قانوني خود مي‌انديشيم.
وي تاكيد كرد: ما بر اساس دستور صريح قانون، موظف به بازنگري در پرونده‌ها هستيم و به مداخلات استعمارگران خارجي توجهي نداريم.
كدخدايي اظهار داشت: امروزه چهره حقوق بشري كه غربي‌ها در خاورميانه ارائه مي‌دهند، مورد باور مردم و متفكران جهان نبوده و كسي آنها را مدافع حق مردم نمي‌شناسد، اين‌گونه دخالت‌هاي بيگانگان، مربوط به دوران گذشته است كه آنها براي ملت ما نماينده‌، معرفي مي‌كردند؛ آنها بايد فهميده باشند كه بيست و پنج سال قبل پرونده‌ي استقلال ملت ايران، باز شده است.
وي در پايان تاكيد كرد: كساني كه تصور مي‌كنند با حمايت غربي‌ها مي‌توانند از ملت ايران و نهادهاي قانوني، باج بگيرند، اشتباه مي‌كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/3663

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تاييد صلاحيت ‌200 نفر در شوراي نگهبان، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016