چهارشنبه 1 بهمن 1382

محمد سلامتي: احتمال كوتاه آمدن شوراي نگهبان در مقابل ردصلاحيت‌‏ها كم است، ايلنا

تهران-خبرگزاري كار ايران
دبيركل سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي گفت: احتمال اين كه شوراي نگهبان در مقابل ردصلاحيت ها كوتاه بيايد را كم مي بينيم چرا كه اگر قرار بود اين كار را انجام دهد پس از جلسه با مقام معظم رهبري كساني كه شامل نكات مطرح شده از جانب ايشان بودند را تاييد صلاحيت مي‌‏كردند و كليه اقداماتي را كه جنبه قانوني در بررسي صلاحيت ها نداشت را به سرعت تجديد نظر مي‌‏كردند.
محمد سلامتي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري كار ايران, ايلنا, با اشاره به نزديك شدن پايان زمان مقررشده توسط گروه هاي 18 گانه دوم خرداد, گفت: طبيعي است كه گروه هاي دوم خردادي درپايان زمان اعلام كرده تشكيل جلسه خواهند داد و با توجه به شرايط جديد يا وضعيت فعلي بحث كرده و تصميم جديد را اتخاذ خواهند كرد.
وي ادامه داد: هنوز برنامه اي مشخص به عنوان راهكار بعدي اتخاذ نشده است و سازمان مجاهدين انقلاب هم مثل همه گروه‌‏هاي ديگر به يك جمع بندي مشخص به عنوان تصميم بعدي نرسيده است.
عضو شوراي مركزي سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي افزود: اگر شرايط انتخاباتي مناسب، جو سالم تبليغاتي و فضاي رقابتي سالم و با نشاط امكانش فراهم شد, جمع بندي جديد را اعلام خواهيم كرد.
سلامتي تصريح كرد: بيش از 8 روز است كه از نشست اعضاي شوراي نگهبان با مقام معظم رهبري مي‌‏گذرد و به گفته مسئولان اين شورا تعداد كمي از رد صلاحيت شدگان دوباره صلاحيت‌‏شان تاييد شده است . لذا وقتي كار بدين شكل پيش رفته و زمان محدود شده است, وقت براي يك رقابت سالم و واقعي از بين رفته است.
دبيركل سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي ادامه اين روند را فاقد چشم اندازي مثبت ارزيابي كرد و گفت: كاري كه بايد به سرعت انجام شود , انجام نشده است لذا چشم انداز روشني را نمي بينيم. مگر اينكه ظرف دو روز آينده جبران مافات شود و در اين صورت است كه گروه‌‏هاي دوم خردادي مي‌‏توانند خود را براي يك انتخابات آزاد آماده كنند.
سلامتي در پايان با اشاره به مواضع مجمع روحانيون مبارز در قبال مباحث جاري تاكيد كرد: مواضع مجمع يك موضع منطقي بود چون كساني را كه مي خواستند در ليست قرار دهند، ردصلاحيت شده‌‏اند لذا قادر نيستند كه در عرصه انتخابات حضور پيدا كنند، در واقع اين شرايط به تمامي گروه‌‏هاي دوم خردادي تحميل شده است و سرنوشت محتومي است كه براي آنان بوجود آورده اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/3700

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'محمد سلامتي: احتمال كوتاه آمدن شوراي نگهبان در مقابل ردصلاحيت‌‏ها كم است، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016