چهارشنبه 1 بهمن 1382

وزير تعاون: رئيس‌جمهور با هيچ استعفايي موافقت نكرده است، فارس

خبرگزاري فارس: علي صوفي گفت: تني چند از وزراء و معاونين رئيس جمهوري در اعتراض به رد گسترده صلاحيت‌ها استعفا داده‌اند، ولي رئيس جمهوري با هيچ استعفايي موافت نكرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاري فارس، علي صوفي وزير تعاون كه در جمع خبرنگاران و پس از پايان نشست امروز هيات وزيران سخن مي‌گفت، تاكيد كرد: اگر اهداف انقلاب و قانون اساسي را در نظر بگيريم، متوجه خواهيم شد كه يكي از اهداف مهم انقلاب حاكميت مردم بر سرنوشت خود است.
وي افزود: بايد صحنه انتخابات را كه تجلي حضور مردم و تصميم گيري آن در حاكميت است، به گونه‌اي آماده كنيم كه امكان يك انتخابات با رقابتي سالم و قانوني براي مردم وجود داشته باشد.
وزير تعاون خاطر نشان كرد: هر اقدامي كه بخواهد نظر مردم را نسبت به حاكميت بر سرنوشت خويش دچار تناقض و مشكل نمايد، اعتراض عليه نظام، انقلاب و اهداف آن است.
وي گفت: هر كسي با هر ايده و انگيزه‌اي اين كار را انجام دهد، ايران را از اهداف انقلاب، نظام و قانون اساسي دور مي‌كند.
صوفي با اشاره به اينكه متاسفانه چنين حركتي در حال انجام است، افزود: در هيات دولت هر روز بحث انتخابات مطرح مي‌شود و در حال بررسي است.
وي با تاكيد بر اينكه استعفاي خود را در اعتراض به رد گسترده صلاحيت‌ها به رئيس جمهوري تقديم كرده است، گفت: تعدادي از وزرا نيز به همراه تني چند از معاونين رئيس جمهوري استعفا داده‌اند كه رئيس جمهور فعلا با آنها موافقت نكرده است.
صوفي افزود: مسؤلان بايد براي ايجاد يك انتخابات سالم تلاش كنند، وگرنه بايد كنار بروند.
وي خاطر نشان كرد: اگر بازنگري در رد صلاحيتها به گونه‌اي نباشد كه نظر مردم تامين شود، باعث كاهش مشاركت مردم و به مخاطره افتادن امنيت ملي خواهد شد.
وي درباره تحصن نمايندگان گفت: اين نوعي اعتراض است. چرا كه حادثه‌اي به اين بزرگ در كجاي تاريخ وجود دارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/3705

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وزير تعاون: رئيس‌جمهور با هيچ استعفايي موافقت نكرده است، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016