پنجشنبه 2 بهمن 1382

اختلال در جلسه‌ سخنراني رضوي‌فقيه در همدان، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - همدان
سرويس سياسي
جلسه‌ي سخنراني سعيد رضوي‌فقيه، در تالار معلم همدان بعد از ظهر ديروز توسط تعدادي از حاضران دچار اختلال شد.
به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) در ابتداي اين جلسه، ”بنياد شهمرداي“ با اشاره به تعداد ردصلاحيت‌شدگان انتخابات گفت كه بيشترين ردصلاحيت شده‌ها كساني هستند كه در پيروزي جمهوري اسلامي نقش بسيار داشتند.
در ادامه ”هادي احتزازي“ گفت: طبق قول نظام و مسوولان به آحاد مردم، همه‌ي مردم بايد بتوانند آزادانه و بدون دخالت در انتخابات شركت كنند و دستگاه نظارتي حق مداخله‌ي اين چنيني را ندارد كه 55 درصد از نخبگان و برجستگان و كساني را كه در خود توانايي اين را ديده‌اند كه نماينده‌ي ملت باشند با عناوين مختلف نظير فساد اخلاقي، عدم التزام مذهبي و... رد كنند.
وي افزود: ملت ما صاحب تشخيص هستند همان گونه كه تشخيص داده‌اند چه كساني بايد در مجلس حضور يابند قطعا اكنون هم مي‌توانند تشخيص دهند كه چه كساني ديگري اكنون بايد در مجلس شوراي اسلامي حضور پيدا كنند.
در پايان سخنان احتزازي، تعدادي از حاضران در جلسه با اعتراض و سردادن شعارهايي از جمله « مجلس شوراي ما جاي منافقان نيست» به روي سن رفتند و همراه با اعتراض به ضرب و شتم رضوي‌فقيه و هادي احتزازي پرداختند كه با دخالت سريع نيروي انتظامي، اين دو نفر از درب اضطراري سالن بيرون برده شدند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/3745

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اختلال در جلسه‌ سخنراني رضوي‌فقيه در همدان، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016