جمعه 3 بهمن 1382

اعتراض متحصنين از يكشنبه وارد فاز جديدي مي‌‏شود، ايلنا

تهران-خبرگزاري كار ايران
سيزدهمين روز تحصن نمايندگان معترض به رد صلاحيت‌‏هاي گسترده با تصميمات مهمي در جلسات داخلي متحصنين ادامه يافت.
رضا يوسفيان نماينده رد صلاحيت شده شيراز در گفت وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري كار ايران ،ايلنا ، گفت: متحصنين در غالب يك جلسه داخلي كه حدود سه ساعت به طول انجاميد، ورود اعتراض به فاز جديد را مورد بررسي قرار دادند.
عضو كميسيون امنيت ملي مجلس افزود: با حضور 50 تن از متحصنين در اين جلسه، ضمن تبادل اخبار و اطلاعات مباحثي در زمينه نحوه اجرايي شدن برخي برنامه‌‏ها مطرح شد و بر اين اساس فاز جديد ادامه اعتراض متحصنين به رفتارهاي غير قانوني در رد صلاحيت ها، از يكشنبه آينده اجرايي خواهد شد.
يوسفيان با اشاره به اينكه 2 بهمن زمان ضرب العجل تعيين شده از سوي متحصنين براي تغيير در روند رد صلاحيت ها بود، گفت: در جلسه داخلي متحصنين اين موضوع مورد بحث قرار گرفت و راهكارهاي ديگر در نظر گرفته شد كه نوشتن نامه از سوي متحصنين به مقامات كشور، از موارد بررسي شده در اين جلسه بود و از روز يكشنبه كه جلسات علني مجلس آغاز مي شود، متحصنين اين برنامه‌‏ها را اجرا مي‌‏كنند.
يوسفيان در پاسخ به سوالي در خصوص استعفاي دسته جمعي نمايندگان، گفت: در خصوص اين مساله نيز بحث شد اما اين موضوع حداقل تا 11 بهمن ماه روشن خواهد شد و در واقع متحصنين ابتدا از راهكارهاي ديگري استفاده خواهند كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/3809

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اعتراض متحصنين از يكشنبه وارد فاز جديدي مي‌‏شود، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016