چهارشنبه 8 بهمن 1382

كروبي در پاسخ به تذكر نجف‌نژاد:شما مي‌خواهيد عده‌اي زور بگويند و عده‌اي چيزي نگويند

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس مجلس شوراي اسلامي
مقداد نجف‌نژاد پيشنهاد كرد: هفته آينده مجلس براي بررسي مشكلات مردم و حضور نمايندگان در بين مردم براي شركت در مراسم دهه‌ي فجر، تعطيل باشد.
به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، نماينده‌ي مردم بابلسر در مجلس شوراي اسلامي، امروز در تذكر آيين‌نامه‌اي خود با استناد به مواد 23 و 63 آيين‌نامه‌ي داخلي گفت: يكي از وظايف هيات رييسه اين است كه شرايط و زمينه‌هايي ايجاد كند تا نمايندگان در بين مردم باشند و با مردم ارتباط ايجاد شود و مشكلات آنها را از نزديك ببينند و در جريان قرار بگيرند.
وي در ادامه تصريح كرد: اين سوال مطرح مي‌شود كه آيا بحث‌هايي كه در مجلس مي‌شود، واقعا اميدوار كننده است و آرامش ايجاد مي‌كند و يا در جامعه بيشتر ايجاد التهاب مي‌كند؟ هم‌چنين به دليل آن كه يكي از وظايف هيات رييسه مجلس اين است كه شرايط حضور ما را در ميان مردم و در مراسم‌ها ايجاد كند، پيشنهاد مي‌كنم كه در آستانه‌ي ايام الله دهه‌ي فجر كه مصادف با عيد قربان نيز مي‌باشد، هفته آينده، مجلس تعطيل باشد.
در اين هنگام كروبي خطاب به نجف نژاد، گفت: اين چه تذكر آيين‌نامه‌اي است كه به بنده مي‌دهيد.
نجف‌نژاد ادامه داد: تذكر ماده 23 بند 11 را خواستم آرام‌تر عنوان كنم، در حالي كه با توجه به نطق‌ها و صحبت‌هايي كه در هفته گذشته در مجلس عنوان شده، بايد گفت كه اين مسايل اصلا با شان نمايندگي سازگاري ندارد، آيا در اين مجلس جدا مشكل مردم در حال بررسي است و آيا اميد به مردم مي‌دهند و آيا آرامش به جامعه تزريق مي‌شود؟
به گزارش ايسنا، كروبي خطاب به نجف‌نژاد اظهار كرد: شما به من گفته‌ايد كه مي‌خواهم تذكر آيين‌نامه‌اي بدهم، باز هم شما بحث‌هايي شروع مي‌كنيد و براي ما مشكل درست مي‌شود. من يك سوال از شما مي‌پرسم، 8000 نفر وقتي ثبت نام مي‌كنند و 3500 نفر از آنها رد مي‌شوند، آيا اين امر شرعي و قانوني است يا خير؟ يعني آيا مردم ما اين قدر فاسد شده‌اند.
نماينده‌ي مردم بابلسر در پاسخ اظهار كرد: آقاي كروبي، اولا فرصت قانوني براي اين مساله باقي مانده است و هنوز شوراي نگهبان فرصت پاسخ‌گويي دارد، بنده به عدالت شوراي نگهبان اعتقاد دارم.
كروبي بار ديگر خطاب به نجف‌نژاد گفت: وقتي شوراي نگهبان و هيات نظارت كار سياسي مي‌كنند، مجلس نيز دستخوش چنين حوادثي مي‌شود. شما مي‌خواهيد عده‌ايي زور بگويند و عده‌اي چيزي نگويند كه نتيجه‌ي آن همين مي‌شود كه مي‌بينيد، هر چه ضرر بوده از سوي هيات‌هاي نظارت است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/3981

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'كروبي در پاسخ به تذكر نجف‌نژاد:شما مي‌خواهيد عده‌اي زور بگويند و عده‌اي چيزي نگويند' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016