پنجشنبه 9 بهمن 1382

نامزد هاي طرفدار دموکراسي و حقوق بشر در تبريز از تحصن نمايندگان اعلام حمايت کردند

تبريز نيوز: سرويس سياسي : جمعي از نامزد هاي حوزه انتخابيه تبريز – آذرشهر و اسکو طرفدار دموکراسي و حقوق بشر با صدور اطلاعيه اي شماره يک ، ضمن اعتراض شديد به شيوه هاي غير قانوني و انحصار طلبانه حمايت قاطع خود را از تحصن نمايندگان محترم و اصلاح طلب مجلس ششم اعلام نموده اند . متن کامل اين اطلاعيه به شرح زير است :
شهروندان عزيز : به طوريکه استحضار داريد انتخابات هفتمين دوره مجلس شوراي اسلامي طبق اعلام وزارت کشور در کمتر از 45 روز آينده برگزار خواهد شد . اين امر در شرايطي است که فشار هاي خارجي در جهت تامين منافع نامشروعشان مقاومت کرده و از حيثيت و شرافت و منافع مردم متمدن و با فرهنگ ايران دفاع نمايد .
متاسفانه هيات هاي نظارت تحت امر شوراي نگهبان با توسل به شيوه هاي غير قانوني به حذف بسياري از کانديداهايي که با انديشه و طرز تفکر اقتدار گرايانه و انحصار طلبانه هماهنگ نيستند اقدام نموده و در حقيقت انتخابات را از معنا و مفهوم حقيقي آن تهي ساخته است .
هيات نظارت استان نيز در راستاي همين طرز تفکر در حوزه انتخابيه تبريز – آذرشهر و اسکو حدود 50% از داوطلبان نمايندگي مجلس هفتم را که از آن ها با آگاهي قبلي از ناملايمات و سختي راه و صرفا با انگيزه احساس خطر در قبال منافع و وحدت ملي در اين برهه از تاريخ قديم پيش نهاده و در کانديداتوري هفتمين دوره مجلس شوراي اسلامي ثبت نام کرده و توسط هيات هاي اجرايي در چهارچوب مقررات قانوني تاييد صلاحيت شده اند از تيغ نظارت استصوابي در امان نگذاشته و به بهانه هاي واهي حذف نموده است .
امضا کنندگان ذيل ضمن اعتراض شديد به شيوه هاي غير قانوني و انحصار طلبانه حمايت قاطع خود را از تحصن نمايندگان محترم و اصلاح طلب مجلس ششم اعلام نموده و انتظار داريم :
اولا : دولت اقاي خاتمي و مسيولين محترم اجرايي انتخابات به هيچ وجه به قانون شکني ها و خود محوري ها هيات هاي نظارت تمکين ننمايند وتا احقاق حقوق کامل تمامي کانديداهايي که به صورت غير قانوني رد صلاحيت شده اند از پاي ننشينند و مانع ايجاد مجلس فرمايشي شوند .
ثانيا : عموم مرد م به ويژه شهروندان حوزه انتخابيه تبريز – اسکو و آذرشهر از حقوق مدني خود و رد صلاحيت شدگان غير قانوني نمايندگي مجلس حمايت کنند و پشتيبان حرکت هاي مردمي و اصلاح طلبان واقعي باشند و از هر گونه انفعال و بي تفاوتي – که خواسته قلبي اقتدار گرايان است بپرهيزند .
در پايان اين اطلاعيه اسامي عباس پور اظهري – مهندس مجيد جابري – يعقوب حسيني – رحيم حمزه – مهندس محمد داديزاده – دکتر محمد حسين غفارزاده – دکتر غفار فرزدي – مهندس علي فريد يحيايي – دکتر حسن فرهودي نيا و قدرت الله منصوري به چشم مي خورد .

www.tabriznews.com
pakmehr88@hotmail.com
Tel,fax:0098 411 5531723

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/4016

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نامزد هاي طرفدار دموکراسي و حقوق بشر در تبريز از تحصن نمايندگان اعلام حمايت کردند' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016