جمعه 10 بهمن 1382

درخواست وزير كشور از شوراي نگهبان براي تعويق زمان برگزاري انتخابات مجلس، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي
در پي ارسال نامه‌ي استانداران به وزير كشور مبني بر اينكه در شرايط موجود، برگزاري انتخابات در موعد مقرر تعيين شده (اول اسفندماه) امكان پذير نيست، حجت‌الاسلام والمسلمين موسوي لاري طي نامه‌اي به آيت‌الله جنتي دبير شوراي نگهبان با انعكاس مراتب نگراني و درخواست استانداران، بر ضرورت تجديد نظر در روند موجود تاكيد كرد.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور، موسوي لاري در اين نامه به منظور تحقق شرايط مناسب براي برگزاري انتخابات واقعي و سالم، درخواست تعويق زمان برگزاري انتخابات را مطرح و اعلام كرد كه زمان مناسب بعدي براي برگزاري انتخابات متعاقبا پيشنهاد خواهد شد.
به گزارش ايسنا، متن نامه‌ي وزير كشور به دبير شوراي نگهبان به اين شرح است:

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

«حضرت آيت الله جنتي
دبير محترم شوراي نگهبان
سلام عليكم
به پيوست تصوير نامه‌ي استانداران سراسر كشور مبني بر وجود شرايط نامناسب از جهات قانوني، سياسي و امنيتي و فقدان زمينه‌ي رقابت واقعي و قابل قبول و عدم تأمين حقوق اساسي داوطلبان براي برگزاري انتخابات آزاد و سالم در اول اسفند ماه و اعلام عدم امكان برگزاري انتخابات در موعد مقرر ايفاد مي‌شود. با توجه به عملكرد هيات‌هاي نظارت كه منجر به بروز شرايط مذكور شده و ضرورت تجديد نظر اساسي در روند موجود براي تحقق شرايط مناسب برگزاري انتخابات واقعي و سالم و همچنين ايجاد فرصت مناسب و كافي براي شوراي محترم نگهبان جهت تحقق اين امر، درخواست تعويق زمان برگزاري انتخابات را مي‌نمايد. خواهشمند است موضوع را به قيد فوريت در شوراي نگهبان مطرح و از نتيجه اينجانب را مطلع فرمائيد. زمان مناسب بعدي براي برگزاري انتخابات متعاقبا پيشنهاد خواهد شد.
سيد عبدالواحد موسوي لاري»

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/4056

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'درخواست وزير كشور از شوراي نگهبان براي تعويق زمان برگزاري انتخابات مجلس، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016