شنبه 11 بهمن 1382

مهندس ميرطاهر موسوي نماينده تبريز: روزنامه نگاران امتحان خوبي پس دادند، پيمان پاک مهر

پيمان پاک مهر- روزنامه نگار در تبريز
www.tabriznews.com
pakmehr88@hotmail.com
Tel,fax:0098 411 5531723
Date:1382/11/10 2004/01/31

تبريز نيوز: سرويس سياسي : مهندس مير طاهر موسوي ، تنها نماينده مردم تبريز که نامه مشهور نمايندگان به رهبري را امضا نموده ، در تحصن نمايندگان در مجلس شرکت و به اصلاحات وفادار مانده است. وي جهت انتخابات مجلس هفتم نام نويسي نکرده است .
" مهندس مير طاهر موسوي " ، نماينده مردم تبريز در مجلس ، در گفتگويي با سرويس سياسي تبريز نيوز، در تشريح دلايل تحصن نمايندگان مي گويد : در پي رد صلاحيت گسترده نامزدهاي نمايندگي مجلس هفتم از سوي هيات نظارت شوراي نگهبان که کاري ازپيش تعين شده براي تبديل مجلس هفتم به مجلس فرمايشي بود ، نمايندگان چون جمهوريت نظام را در خطر ديدند در دفاع از آن و بخاطر تاثير گزاري در تصميمات شوراي نگهبان در جهت اعاده رد صلاحيت هاي غير قانوني صورت گرفته است .
وي افزود : مهلت اعلام نتيجه نهايي بررسي صلاحيت نامزدها توسط هيات نظارت هستيم امروز به پايان مي رسد ، ما منتظر نتايج نهايي هستيم . چرا که پس از " تحصن " در مجلس وارد فاز " استعفا " خواهيم شد .
" مهندس موسوي " ، با اشاره به حمايت هاي جنبش دانشجويي از متحصنين گفت : جنبش دانشجويي وانجمن هاي اسلامي دانشجويي با صدور اطلاعيه و حضور در مجلس و شرکت فعال در مراسم روزه سياسي در سراسر کشور و بويژه اعلام حمايت اساتيد و جامعه دانشگاهي از نمايندگان متحصن نشان داد که جنبش دانشجويي حامي اصلاح طلباني است که در مسير برگشت ناپذير اصلاحات حرکت مي کنند .
نماينده تبريز ادامه داد : احزاب اصلاح طلب و اپوزسيون خارج حاکميت در ايران نيز با صدور اطلاعيه وبا برپايي مراسم روزه سياسي در کشور از نمايندگان حمايت بسيار خوبي انجام دادند .در واقع رد صلاحيت ها از سوي ديگر به انسجام گروه هاي اصلاح طلب انجاميد .
مير طاهر موسوي با برشمردن عکس العمل هاي دشمنان اصلاح طلبان و مخالفان استيفاي حقوق ملت گفت : آن هايي که دنبال تشکيل مجلس فرمايشي هستند ونامزدها را از تيغ استصواب گذراند ند ، از همان آغاز تحصن به دشمني با استيفا کنندگان حقوق ملت پرداختند .آن ها ازطريق روزنامه هاي مخالف اصلاحات و بويژه رسانه ملي به توطيه چيني و بايکوت خبري تحصن ( که مسيله ملي و حساسي بود ) پرداختند . در حاليکه خبر تحصن نمايندگان سر تيتر اخبار رسانه هاي معتبر بين المللي بود .
وي افزود : ولي روزنامه نگاران خبرنگاران ، مطبوعات اصلاح طلب و خبرنامه هاي اينترنتي و الکترونيکي با پرداختن به اخبار تحصن در مجلس توطيه رسانه ملي را خنثي کرده و امتحان خوبي پس دادند . رسانه ملي که با بودجه مردم اداره مي شود نه تنها به بايکوت خبري پرداخت بلکه با برنامه هايي به نمايندگان توهين کرد .
نماينده تبريز ادامه داد : جالب توجه اين که ستاد ضد اصلاحات و رسانه ملي و روزنامه هاي جناح مقابل هم راستا با اپوزسيون خارج از کشور در خصوص متحصنين موضع گيري مي کردند .
مهندس مير طاهر موسوي ،با انتقاد از نهاد هيات نظارت بر صدا وسيما گفت : متاسفانه " هيات نظارت بر صدا و سيما " در خصوص توهين به نمايندگان و بايکوت خبري رسانه ملي واکنش از خود نشان نداد .
تنها نماينده تبريز که در تحصن نمايندگان شرکت داشت در خصوص واکنش متحصنين به نمايندگاني که با شعار اصلاح طلبي وارد مجلس شده ولي به آرمان هاي آن وفادار نمانده و در تحصن شرکت نکردند گفت : نمايندگان هم همچون افکار عمومي به رفتارها و عملکرد هاي دوگانه حساس هستند ، اين افراد در حوزه رسانه ها و مردم حوزه انتخابيه خود مورد سوال قرار مي گيرند .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/4083

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مهندس ميرطاهر موسوي نماينده تبريز: روزنامه نگاران امتحان خوبي پس دادند، پيمان پاک مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016