يكشنبه 12 بهمن 1382

جنبش اصلاحات دير و با تاخير عمل کرد، ايرنا

يک نماينده مجلس شوراى اسلامي گفت : هميشه اين پرسش از جنبش اصلاحات مطرح است که چرا دير، با تاخير و گزينشي عمل نموده و جايي که بايد وارد عمل مي شد، نشده است .
"مهدى عبايي خراساني " روز يکشنبه در جمع اعضاى گروههاى سياسي دوم خرداد استان خراسان در مشهد افزود : اميدواريم تحصن ، استعفا و سرانجام وضعيت موجود به تمامي اين پرسشهاى مردم و گروهها پاسخ دهد.
وى گفت : اميدواريم اين شرايط و پيامدهاى آن هر آنچه که باشد اعم از برگزارى انتخابات و يا تحريم آن ، منجر به آگاهي مردم ، رسيدن آنها به مطالباتشان و حضور همه انديشمندان در عرصه سياسي شود.
مسوول جبهه مشارکت ايران اسلامي شاخه خراسان افزود : امروز نمايندگان ما کاسه گدايي براى تاييد صلاحيتها را پيش کساني مي برند که توانايي مديريت ندارند.
عبايي خراساني گفت : تجربه ۲۰ روز گذشته براى مردم ما بسيار ارزشمند بود آنچه مردم ما در اين مدت آموختند شايد در ميدانهاى بسيار بزرگتر از انتخابات هم فرانمي گرفتند.
نماينده مردم مشهد در مجلس شوراى اسلامي افزود : مردمي که نمايندگانشان را طي چهار سال گذشته به مجلس فرستادند و شاهد مطالبات جنبش اصلاح طلبي بودند امروز مي بينند نمايندگاني که قرار بود اختيارات رياست جمهورى را با استناد به قانون برگردانند و نظارت استصوابي را لغو کنند نتوانستند اقدام موثرى انجام دهند.
وى گفت : ما بايد عملکرد خود را نقد کنيم زيرا حوادث اخير در رد صلاحيتها سووالاتي را در اذهان همه از جمله در زمينه بي تفاوتي مردم ايجاد کرد.
او افزود : مردم انتظار داشتند مجلس در اين مدت در مقابل هر حرکت ضد اصلاح طلبي بايستند از جمله در زماني که طي انتخابات رياست جمهورى در سال ۱۳۸۰ بخشي از نامزدها رد صلاحيت شدند بايد معترض مي شدند زيرا اين حق عمومي
مردم است .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/4145

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'جنبش اصلاحات دير و با تاخير عمل کرد، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016