دوشنبه 13 بهمن 1382

سخنگوي دولت: پيش بيني وضع بدتر از اين را هم مي‌‏كنيم، ايلنا

تهران-خبرگزاري كار ايران
سخنگوي دولت گفت: در عرصه سياست داخلي و خارجي با مشكلات بسياري مواجه شده‌‏ايم و پيش بيني وضع بدتر از اين را هم مي‌‏كنيم.
عبدالله رمضان زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري كار ايران، ايلنا، در خصوص تعيين صلاحيت كانديداها از سوي شوراي نگهبان گفت: برخي افراد كه وارد سياست ايران شده‌‏اند، مي‌‏خواهند كشور را به ناكجاآباد ببرند به طوري‌‏كه راه برگشتي براي آن وجود نداشته باشد.
وي با اعتقاد به اينكه مردم ايران ريشه اين‌‏گونه جنجال‌‏ها را به خوبي درك مي‌‏كنند، تصريح كرد: منشاء تمام آشفتگي‌‏هاي سياسي براي همگان مشخص است و نيازي به توضيح اينگونه مسائل نيست.
رمضان زاده با اشاره به تاثير رد صلاحيت‌‏هاي گسترده در انتخابات مجلس هفتم، اظهار داشت: آقايان مي‌‏گفتند كه ما دو ماه فشار را تحمل مي‌‏كنيم و بعد 4 سال به راحتي مجلس را در دست خواهيم گرفت.
سخنگوي هيات دولت رد صلاحيت‌‏هاي گسترده را نوعي بازي با افكار عمومي ارزيابي كرد و گفت: اين افراد قضايا را به شوخي گرفته‌‏اند و مسائل را جدي تلقي نمي‌‏كنند.
دبير هيات دولت با بيان اين مطلب كه با اين قضايا در سياست خارجي با مشكلات بسياري مواجه شده‌‏ايم، اظهار داشت: پيش بيني وضع بدتر از شرايط فعلي را هم مي‌‏كنيم.
وي خاطر نشان كرد: عملكرد برخي مسئولان نظام، موجب تخريب وجه ايران در عرصه بين المللي شده است.
رمضان زاده در پايان گفت: اعضاي شوراي نگهبان از طريق رد صلاحيت هاي گسترده، مردم را ناديده گرفتند و با اين كار مشكلات غير قانوني و غير قابل جبراني براي كشور بوجود آوردند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/4155

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سخنگوي دولت: پيش بيني وضع بدتر از اين را هم مي‌‏كنيم، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016