دوشنبه 13 بهمن 1382

هيات نظارت انتخابات تهران: هرگونه استعفا، قابل پيگرد قضايي است، ايرنا

رييس هيات نظارت بر انتخابات تهران ، رى اسلامشهر و شميرانات گفت که "هرگونه استعفا در اين موقعيت به عنوان اختلال در روند انتخابات محسوب شده و قابل پيگرد قضايي است ".
"احمد عظيمي زاده " در جلسه شوراى معاونين هيات نظارت انتخابات حوزه انتخابيه تهران ، گفت : "اين استعفا و لحن بيانيه استعفادهندگان و همچنين بعضي از بيانات افراد رد صلاحيت شده ، نشان داد که شوراى نگهبان به وظيفه خود به دقت و با رعايت قانون عمل کرده است ".
وى افزود : اينگونه برخوردها با يک روند قانوني مي تواند نشانه ديگرى بر عدم التزام آنان نسبت به نظام جمهورى اسلامي ايران تلقي شود.
به گزارش روزيکشنبه هيات نظارت بر انتخابات تهران ، عظيمي زاده اضافه کرد : مسوولان اجرايي انتخابات اعم ازاستانداران ، فرمانداران ، بخشداران و اعضاى هيات هاى اجرايي بايد بدانند که هرگونه استعفا دراين موقعيت به عنوان اختلال در روند انتخابات محسوب شده و قابل پيگرد قضايي است .
به گفته وى ، ما در حوزه انتخابيه تهران ، رى ، اسلامشهر و شميرانات مصمم هستيم که ضمن تعامل جدى با مسوولان اجرايي ، زمينه انجام يک انتخابات باشکوه در زمان قانوني خود را فراهم کنيم .
رييس هيات نظارت بر انتخابات تهران ، رى ، اسلامشهر و شميرانات گفت : "اگرچه زمزمه هايي در اين حوزه انتخابيه در خصوص استعفا شنيده مي شود، اما اميدواريم که با همت مسوولان اجرايي بويژه فرمانداران ، بخشداران و اعضاى هيات اجرايي ، در اين حوزه انتخابيه ، انتخابات با اقتدار کامل و با حضور گسترده مردم در روز اول اسفند برگزار شود."

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/4182

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هيات نظارت انتخابات تهران: هرگونه استعفا، قابل پيگرد قضايي است، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016