چهارشنبه 15 بهمن 1382

مصباح يزدي: حالا كار به جايي مي‌رسد كه دخترها و پسرها با هم در يك صف باشند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - قم
سرويس سياسي
آيت‌الله محمدتقي مصباح يزدي استاد حوزه علميه قم گفت: آن چه امروز براي ملت ما مهم است مساله انتخابات است و اين تحولات و فراز و نشيب‌ها در كشور ما در تاريخ جوامع انساني فراوان است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) وي كه در جمع طلاب در موسسه آموزشي، پژوهشي امام خميني (ره) قم سخنراني مي‌كرد، افزود: چطور شد كه در يك دوره‌اي از مجلس كساني راه پيدا كردند كه 30 سال قبل امام (ره) هشدار مي‌داد كه نگذاريم اين افراد به مجلس راه پيدا كنند و چطور شد كه الان مجلس مايه ننگ حكومت اسلامي ما باشد.
وي يادآور شد: مردم ما اين تجربه را كردند كه روي سادگي و حسن ‌نظري كه به برخي اشخاص داشتند، به اين افراد راي دادند و حالا مردم از اين تجربه درس گرفتند و در حال حاضر ما بر سر يك دو راهي هستيم.
عضو شوراي عالي مديريت حوزه علميه قم با تقاضا از مردم جهت حضور باشكوه در انتخابات مجلس هفتم، خاطرنشان كرد: سعي كنيم تا آنجايي كه توان داريم كساني را به مجلس بفرستيم كه اگر جبران گذشته را نمي‌كنند اقلا باري به مشكلات گذشته اضافه نكنند و دلشان براي اسلام بتپد و نگويند تاريخ مصرف احكام اسلام گذشته است.
مصباح يزدي تصريح كرد: در موقعيت حساسي هستيم كه در ظرف يك روز ممكن است جرياني اتفاق بيفتد كه اسلام پيشرفت كند يا بر عكس ورق برگردد.
وي ادامه داد: زمينه‌هايي فراهم شده است كه اسلام پيشرفت نكند و زمينه اختلاط مرد و زن در بعضي از رشته‌هاي موسيقي و اجراي برنامه‌هاي موسيقي فراهم شده و بايد اينها را تذكر داد.
استاد حوزه علميه قم اظهار داشت: تا حالا صحبت اين بود كه زمينه‌اي بوجود آيد تا زنان به عنوان تماشاگر در صحنه‌هاي ورزشي حضور يابند و حالا كار به جايي مي‌رسد كه دخترها و پسرها با هم در يك صف باشند و اگر اين روند ادامه پيدا كند، هماني مي‌شود كه آمريكا مي‌خواهد و امام (ره) هشدار مي‌داد و بعضي مسوولان ما نشنيدند.
وي خاطرنشان كرد: بسياري از مردم زندگي كردن را يك چيزي و دينداري را حاشيه كم‌رنگي در كنار زندگي مي‌بينند و اين براي اين است كه اسلام را درست نشناخته‌ايم و بايد اسلام را طوري بشناسيم كه لحظه‌اي زندگيمان جداي از دين نشود و اسلام را عمقي بشناسيم.
وي در پايان تاكيد كرد: كمال انسان جز در سايه اسلام و تشيع امكان ندارد.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/4260

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مصباح يزدي: حالا كار به جايي مي‌رسد كه دخترها و پسرها با هم در يك صف باشند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016