شنبه 25 بهمن 1382

تهيه كنندگان برنامة هويت در لباس رد صلاحيت شدگان! سايه سعيدي سيرجاني

تهيه كنندگان برنامة هويت در لباس رد صلاحيت شدگان!

آقاي طبرزدي، نوشتة ارسالي شما را از زندان جمهوري اسلامي خواندم. عجب و دست مريزاد. آيا روزهاي مقاومت شما همگي خلاصه در پيوستن يا عدم پيوستن جماعتي از ميان مجلس شوراي اسلامي بايد شود؟

نكند به انتظار پيوستن افرادي از شوراي اسلامي نشسته بوديد تا فرياد اعتراض ملت را سردهيد؟ آيا هر فردي به خودي خود ناتوان از گفتن يك نه قاطع و محكم به اين نانظام استبداد مذهبي است كه بايست كوري عصاكش كوري ديگر شود.
آخر زبانم لال شما كه به عنوان يك مبارز مقاوم پا به اين ميدان گذارديد چطور مي توانيد در واپيسين ساعات مانده به اجراي انتخاباتي كه خود نيز آن را فرمايشي مي دانيد شيره و نتيجة مبارزات خود و گروه خويش را يكباره در اين بزنگاه در كسب آبرو و اعتبار افرادي از قبيل احمد پورنجاتي ها و محمد نعيمي پور ها بدانيد. نكند شما ايشان را نمي شناسيد و من دور از وطن با هزار و يك تصور و انديشه بايست مبهوت بازي تحصن اين جماعت گردم و دست آخر با دانستن نكاتي اساسي پي به اين بازي خطرناك اين جماعت زالو صفت گردم.

هموطن، افرادي كه در طي اين سالها به رياست كميسيون فرهنگي! مجلس شوراي اسلامي و سردبيري ياس نو ملبس گرديدند و برتر از اينها در كميسيون اصل نودشان! نيز عضويت يافتند مگر همان مجريان و تهيه كنندگان نمايش "هويت" نيستند؟ مگر همين آقايان با استفاده از خاموشي و رنگ و ريا اين سنوان داعية رسيدگي به حقوق ملت را نداشتند؟ نكند اين بازي تحصن گردش بازي ميان از ما بهتران اين حكومت خشونت و قتل بوده كه گاهي بر حسب اقتضا بر پاشنة در جنابي مانند خاتمي گشته و با كمك قلم به مزدان و مستخدمان خوش رقص بي جيره و مواجبش لوت هر واقعيتي را در پي داشت و امروز با حركت تحصن و رد صلاحيت شدن در واقع نشاني باشد كه آي مردم بدانيد و آگاه باشيد اين حكومت با ما نيست! و ما در پي اصلاح و زبانم لال شايد تغيير هم باشيم.

اي واي بر ما كه كوركورانه در قعر تاريكي دزد و دشمن را همراه و يارمان مي كنند و زماني مي فهميم كه ديگر آبها از آسياب افتاده.

سايه سعيدي سيرجاني

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/4625

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تهيه كنندگان برنامة هويت در لباس رد صلاحيت شدگان! سايه سعيدي سيرجاني' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016