يكشنبه 13 ارديبهشت 1383

آقای رهبر انقلاب گل آقا را نيالائيد! غلامرضا ج

آقای رهبر انقلاب گل آقا را نيالائيد! خانواده آن برگوار و هيچ کس ديگر به تسليت شما محتاج نيست!

خانواده و دوستان او و ايرانيان به تسليت آدم بيرحمی ( بقول خودتان) مثل شما نياز ندارند. گل آقا ازدست حکومت مافيائی و ضد انسانی شما دق کرد و پيش از موعد مرد !

آقای رهبر معزم انقلاب ... (بقول ميزممد) به عنوان يکی از نزديکان گل آقا از شما خواهش می کنم تسليت مضحک و زشت و نا مقبول خود را بر درگذشت گل آقا پس بگيريد. اينجانب و همه کسانيکه آن بزرگوار را می شناختند پس از مرگ او با تسليت ریاکارانه شما دوباره و ده باره عزادار شدند.

ايکاش شما و آقای خاتمی لطف می کرديد و چنين کاری را نمی کرديد. شما باعث سرشکستگی و خشم و نارضايتی عميق خانواده داغدار و دوستان و همفکران گل آقا شديد. میدانيد چرا؟ برای اينکه آن گل آقايی را که شما معرفی کرديد بر کشتن دوستش علی اکبر سعيدی سيرجانی بدست يداللهی شما نه تنها مبايستی متاسف نمی شد و اشک نمی ريخت بلکه بايستی شاد نيز می شد.
آن گل آقائی را که شما معرفی کرديد نه تنها بر کشتن دوستانش پروانه و داريوش فروهر بدست علوی شما، کشتن دوستانش مختاری پوينده، سامیٍ؛ تفضلی؛ علائی؛ شريف؛ وهزاران قربانی ستم خلافت شما و خلافت سلف شما در همه دوران حکومت ظالمانه تان و خصوصا در سال 1367 که يکی از ننگين ترين دوران تمامی تاريخ ايران است نه تنها می بايستی شرمگين نمی شد بلکه واجب ولائی بود که مفتخر هم بشود.

آن گل آقائی را که شما معرفيش کرديد نه تنها از خوراندن نجاست به احمد باطبی و هزاران شکنجه ديگر بر او و بر ديگر زندانيان سياسی و همه به فرمان شما می بايستی بيمناک نمی شد بلکه واجب بود لبخند نيز بزند. ولی از آنجا که اينجانب آن مرد بزرگ و آن گل آقای دانشمند را از نزديک می شناختم بايد بگويم که شما اعلاحضرت قدرقدرت با تسليت حيله گرانه و مزورانه اتان به شخصيت آن مرد دستبردی ناجوانمردانه زديد؛ شما حق نداريد چنين نعل ورونه ای وقيحانه بزنيد هر چند که بر آن لباس شما ديگر هيچ اميدی نيست که نيست.ننگتان باد؛ آن مرد عزيز را با شخصيت آيت اللهی خود نيالائيد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اگر می خواهيد بدانيد طنز نويسان ايران چه نگاهی به شما و خلافتتان دارند طنزهای ميزممد که ازدوستان قديم خودتان است را با دقت بخوانيد.

در پايان گر چه می دانم که سخاوت شما در اين حد نيست ولی اگر لطف کنيد و تسلتتان را از خانواده نسبی و سببی و هنری و خلاصه ايرانيان بر مرگ گل آقا پس بگيريد شايد التيامی باشد بر درد آنان. زيرا از قرار ما نمی دانيم اين ننگ را چگونه پاک کنيم.

من هرگز ریشخند بزرگان و مردم عادی را بر تسليت شما بر مرگ شهريار فراموش نمی کنم ولی آن روزها هم گل آقا هنوز زنده و جزو بزرگان و هم شما هنوز اينهمه آدم نکشته بوديد. آدرس سايت ميهن را از آقای حداد عادل و دکتر معتمدی بگيريد.

تهران غلامرضا ج

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/7115

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آقای رهبر انقلاب گل آقا را نيالائيد! غلامرضا ج' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016