سه شنبه 29 ارديبهشت 1383

عسگراولادي: به خاتمي گفتم در يك سال پاياني طوري عمل كنيد كه در دوره‌ي آينده از تجربيات شما استفاده شود، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي
دبيركل حزب موتلفه‌ي اسلامي درباره‌ي رابطه‌ي دولت و مجلس هفتم گفت: من به آقاي خاتمي گفتم شما در يك سال پاياني طوري عمل كنيد كه در دوره‌ي آينده از تجربيات شما استفاده شود؛ ما بايد در بين گروه‌هاي سياسي جوي ايجاد كنيم كه از تجربيات يكديگر استفاده و به طور صميمانه با هم برخورد كنند.

«حبيب‌الله عسگراولادي» در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، درباره‌ي ديدار خود با «بهزاد نبوي»، نماينده‌ي مستعفي مجلس ششم و عضو ارشد سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي ايران گفت: ما دو جلسه‌ي صميمانه در مكه و هم‌چنين قبل از استعفاي وي با هم داشتيم كه در اين جلسه من به بهزاد نبوي گفتم در شان شما نيست كه صحبت‌هايي بكنيد كه عليه چارچوب نظام باشد. بهزاد نبوي در جواب من گفت من قصد ندارم چنين كاري بكنم، ولي استعفا مي‌دهم. به طور كلي جلسه‌اي صميمانه بود ولي از توضيح بيشتر معذورم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي درباره‌ي تعامل اكثريت و اقليت مجلس هفتم نيز اظهار داشت: هنوز زود است كه بخواهيم در مورد رابطه‌ي اكثريت و اقليت صحبت كنيم،‌ زيرا تا مجلس شكل نگرفته و فراكسيون‌ها در مجلس سامان نگرفته‌اند، نمي‌شود گفت كدام‌يك از نمايندگان در فراكسيون اكثريت و اقليت هستند، شايعات موجود نيز نمي‌تواند مشخص كند كه اكثريت و اقليت مجلس هفتم چه گروهي هستند.

عسكراولادي درباره‌ي تركيب هيات رييسه‌ي مجلس اظهار داشت: چند پيشنهاد در اين زمينه وجود دارد و بايد در اين مورد از مجلسي‌ها پرسش شود.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/7867

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عسگراولادي: به خاتمي گفتم در يك سال پاياني طوري عمل كنيد كه در دوره‌ي آينده از تجربيات شما استفاده شود، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016